مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در برگشت هزینه های جانبی مدارس به اولیای دانش آموزان تاکید کرد

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد شورای نظارت آموزش و پرورش به هر گونه شکایت احتمالی در این زمینه رسیدگی خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در برگشت هزینه های جانبی مدارس به اولیای دانش آموزان تاکید کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای از الزام پس دادن هزینه های جانبی مدارس غیر انتفاعی استان به اولیاء دانش آموزان در ایام کرونا خبر داد و گفت: شورای نظارت آموزش و پرورش به هر گونه شکایت احتمالی در این زمینه رسیدگی خواهد کرد.

وی افزود: هزینه های جانبی مدارس و پیش دبستانی های غیر انتفاعی شامل: سرویس ایاب و ذهاب، کلاس های فوق برنامه و تغذیه دانش آموزان است که مدیران این واحدهای آموزشی موظف به عودت این هزینه ها به اولیاء دانش آموزان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: اولیا موظفند شهریه تحصیلی سال 99-98 را بطور کامل به مدارس غیر دولتی پرداخت کنند.

جهان آرای با بیان اینکه بیش از 900 مدرسه و مرکز پیش دبستانی غیر انتفاعی در استان فعال است، تصریح کرد: شورای نظارت آموزش و پرورش آماده رسیدگی به هرگونه تخلف در این زمینه است و اولیاء دانش آموزان می توانند مراتب را به این شورای نظارت آموزش و پرورش اطلاع دهند.
گیلان بیش از 3 هزار و 800 مدرسه و یک هزار و 554 واحد پیش دبستانی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار