به علت بیماری کرونا؛

اسکان موقت دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه لغو شد

ارومیه (پانا) - رییس دانشگاه ارومیه خبر داد به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، اسکان موقت دانشجویان هم در خوابگاه‌های این دانشگاه لغو شده است.

کد مطلب: ۱۰۸۹۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اسکان موقت دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه لغو شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ارومیه، رحیم حب نقی به وضعیت اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز اشاره کرد و افزود: افرادی که تا پایان ترم جاری به دلیل فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در دانشگاه حضور خواهند داشت، می‌توانند تا ۱۵ تیرماه نسبت به تخلیه خوابگاه و اتاق خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مهلت تخلیه خوابگاه‌های این دانشگاه یک هفته دیگر تمدید و تا چهار تیرماه امکان پذیر است، اظهار کرد: تخلیه خوابگاه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۸ به غیر از روزهای جمعه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ممکن خواهد بود.

رییس دانشگاه ارومیه با بیان اینکه دانشجویان تا حد امکان تمام وسایل خود را تخلیه کنند، افزود: وسایلی که امکان انتقال آنها برای دانشجویان میسر نیست، می‌توانند پس از بسته بندی به انبارهای شخصی در خوابگاه تحویل داده شوند.

وی بیان کرد: دانشجویانی هم که امکان مراجعه ندارند، می‌توانند نماینده ای از هم اتاقی، هم خوابگاهی،‌ هم کلاسی و یا دوستان دانشجویان بومی ارومیه را جهت جمع آوری وسایل، انتقال یا تحویل آن به انبار با ارائه کارت دانشجویی به خوابگاه مربوطه معرفی کنند.

حب نقی در خصوص وضعیت اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی نیز عنوان کرد: هنوز مصوبه‌ای برای افزایش نرخ اجاره بهای خوابگاه‌ها نداشته‌ایم و تصمیم‌های لازم بر اساس قانون و مقررات صندوق رفاه اعلام خواهد شد.

هفته گذشته تعدادی از دانشجویان به ضرب الاجل یک هفته‌ای دانشگاه برای تخلیه خوابگاه‌ها معترض بودند که این مدت زمان برای تخلیه تا یک هفته دیگر تمدید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار