هشدار هواشناسی درخصوص وقوع رگبار در 9 استان

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت طی امروز 21 خردادماه در 9 استان هشدار داد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
هشدار هواشناسی درخصوص وقوع رگبار در 9 استان

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز ۲۱ خردادماه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، گیلان و مازندران و پنجشنبه ۲۲ خردادماه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، ارتفاعات گیلان، مازندران، قزوین وقوع رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی شده است.

بر اثر حاکمیت این شرایط جوی احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی، برخورد صاعقه و بارش تگرگ وجود دارد. در این شرایط سازمان هواشناسی نسبت به اجتناب از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و محدودیت در صعود به ارتفاعات توصیه می‌کند.

روز جمعه ۲۳ خرداد ماه در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار باران و در غرب سواحل بارش پراکنده رخ می‌دهد.

روز شنبه ۲۴ خرداد ماه و یکشنبه ۲۵ خرداد ماه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار پراکنده رخ می‌دهد و طی این دو روز در سایر مناطق جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران طی امروز ۲۱ خرداد ماه صاف، در برخی ساعات همراه با وزش باد و در بعدازظهر نیمه ابری با حداکثر دمای ۳۴ و حداقل دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و فردا ۲۲ خرداد ماه کمی ابری در بعضی ساعات وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر با حداکثر ۳۴ و حداقل دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار