دریادار خانزادی:

همه سربازان برای امنیت کشور در صف شهادت ایستاده‌اند

تهران (پانا) - فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: همه سربازان ایران اسلامی برای برقراری امنیت و دور کردن استکبار جهانی از کشور بویژه در عرصه دریا در صف شهادت ایستاده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۸۸۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
همه سربازان برای امنیت کشور در صف شهادت ایستاده‌اند

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با خانواده شهید سید منصور موسوی نژاد از شهدای حادثه اخیر ناوچه کنارک در روستای "نظرآقا" شهرستان دشتستان استان بوشهر اظهار داشت: شهدا با حرکت در مسیر نورانی شهادت که در قرآن کریم بارها بر آن تاکید شده طلایه‌داران مجموعه مخلص و فدائیان رهبر معظم انقلاب در مسیر با عظمت نظام اسلامی که تمدن سازی را به دنبال خواهد داشت، هستند.

وی بیان کرد: شهادت برای کسی که در این مسیر جان خود را از دست می‌دهد و خانواده‌های آنها که صبر پیشه می‌کنند، توفیق بزرگی است.

دریادار خانزادی ادامه داد: از اینکه به برکت انقلاب اسلامی و در این برهه زمانی، فرزندانی حماسه آفرین، فهمیده و متکی به آموزه‌های دینی تربیت یافته‌اند خوشحالیم که ما همه این خصوصیات را در شهید سید منصور موسوی نژاد مشاهده کردیم.

فرمانده نیروی دریایی تصریح کرد: ما همواره درس معرفت، مقاومت، ایستادگی و فداکاری را از خانواده‌های شهدا آموخته‌ایم و هدف از حضور امروز در جمع خانواده این شهید ابراز همدردی و در کنار آنها بودن است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار