استاندار زنجان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان:

رسیدگی به وضعیت اردوگاه‌های دانش‌آموزی در دستور کار قرار گیرد

زنجان (پانا) - دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 1399 به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور استاندار و امام جمعه زنجان و سایر اعضای شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
رسیدگی به وضعیت اردوگاه‌های دانش‌آموزی در دستور کار قرار گیرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان در شورای آموزش و پرورش استان زنجان با تقدیر از تلاش های مدیر کل ، معاونین اداره کل آموزش و پرورش، مجموعه همکاران و معلمان استان در تولید محتوای آموزشی در فضای مجازی اظهار کرد: معلمان استان زنجان اجازه ندادند در ایام کرونایی آموزش تعطیل شود و علاوه بر محتوای آموزشی کشوری اقدام به تولید محتوا در داخل استان کردند.

حقیقی با اشاره به اینکه برای نخستین بار است که تجربه آموزش آنلاین در کشور تجربه شده است، عنوان کرد: افزایش پوشش سطح دسترسی به اینترنت در مدارس و برای بهره‌مندی دانش‌آموزان باید به صورت جد پیگیری شود.

حقیقی با اشاره به اینکه موضوع افزایش بهره‌وری فضاهای آموزشی باید توسط معاون عمرانی استاندار پیگیری شود، تصریح کرد: استان زنجان برخلاف استان‌های مجاور دارای اردوگاه دانش‌آموزی مناسب نیست، موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا با مشارکت همه جانبه ارگان ها و نهادها ذیربط اردوگاه‌های موجود در استان برای بهره‌مندی دانش‌آموزان آماده سازی شود.

وی در ادامه افزود : رسیدگی به وضعیت اردوگاه‌های دانش‌آموزی با اولویت اردوگاه امام خمینی (ره) و شهید بهشتی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به بهبود اجرای قانون اختصاص ۵ درصد درآمدهای شهرداری به آموزش و پرورش در زنجان عنوان کرد: مقایسه وضعیت اختصاص این اعتبارات در سال گذشته در مقایسه با سال‌های قبل موید این موضوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار