استاندار مازندران:

احداث آزادراه قائم‌شهر-ساری به ۴هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

ساری (پانا) - استاندار مازندران با بیان اینکه پروژه آزادراه قائم‌شهر-ساری به طول ۴۵ کیلومتر در دو فاز در دستور کار قرار دارد، اعلام کرد که این پروژه نیاز به اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان دارد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
احداث آزادراه قائم‌شهر-ساری به ۴هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین‌زادگان در نشست بررسی مسایل آزادراه قائم شهر-ساری که با حضور بهرامی، معاون ساخت و توسعه آزاد راه‌ها برگزار شد، با اشاره به اینکه باید بستری برای تامین منابع جهت ایجاد زیرساخت های مناسب در مناطق مهم مازندران فراهم شود تا شاهد عملی شدن پروژه های عمرانی در استان مازندران باشیم، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی جهت احداث آزادراه قائم‌شهر - ساری یکی از این راهکارهاست.

حسین‌زادگان گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، استفاده از تمام ظرفیت‌های ملی و استانی برای شروع ساخت این آزادراه ضروری است و برای اجرای چنین پروژه بزرگی، تمام اقدامات باید به صورت اصولی پیش برود.

استاندار مازندران افزود: اجرای این پروژه باعث کاهش بار ترافیکی و همچنین کاهش تلفات جانی و مالی در شهرستان‌های مرکزی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان مازندران یادآور شد: احداث این پروژه باعث افزایش جذابیت سرمایه‌گذاری در استان و امید اجتماعی می‌شود.

او با اشاره به تشکیل هلدینگ اقتصادی توسط سرمایه‌گذاران استان، تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری این هلدینگ، اتمام بسیاری از پروژه‌های عمرانی از جمله همین پروژه امکان‌پذیر می‌شود.

استاندار با بیان این که سازمان همیاری و شهرداری ها می تواند بعنوان یکی از بسترهای مهم برای توسعه آزاد راه ها و ایجاد مزیت در این بخش باشد، گفت: این پروژه مهم که بطول ۴۵ کیلومتر در ۲ فاز در دستور کار قرار دارد نیاز به اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان دارد.

نماینده عالی دولت در استان گفت: نقطه گذاری و لکه گذاری پروژه آزاد راه قائمشهر ساری می بایست در اولویت قرار گیرد و مشارکت دستگاه های اجرایی در عملیاتی شدن این مهم می تواند اثربخش باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار