رئیس شورای هماهنگی بانک های استان یزد: ظرفیت بانکداری الکترونیک در استان یزد بسیار بالاست

یزد (پانا) - رئیس شورای هماهنگی بانک های استان یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: در روزهای پایانی سال به دلیل شیوع کرونا و قطع کردن زنجیره انسانی، هماهنگی هایی در شورای هماهنگی بانک های استان یزد صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۰۸۸۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای هماهنگی بانک های استان یزد: ظرفیت بانکداری الکترونیک در استان یزد بسیار بالاست

محمد رضایی با اشاره به اینکه در استان یزد 17 بانک عضو این شورا هستند بیان کرد: در مجموع این بانک ها 453 شعبه در سطح استان یزد دارند که سه هزار و 750 نفر در این شعب به عنوان همکاران ما فعالیت می کنند.
رئیس شورای هماهنگی بانک های استان یزد خاطرنشان کرد: به طور متوسط در هر یک از این شعب، 200 نفر در طول روز از شهروندان رفت و آمد داشتند که در مجموع نزدیک به بیش از 15 هزار نفر در روز بود.
رضایی ادامه داد: به همین دلیل و با توجه به ضرورت حفظ سلامت کارکنان و عموم مردم، با ستاد استانی کرونا در استان هماهنگی های لازم صورت پذیرفت و مسئولیت تعطیلی شعب را پذیرفتیم و نهایتا از 22 اسفند تمامی شعب بانک های استان تعطیل شد و تنها 30 شعبه به صورت کشیک در سطح استان فعالیت داشتند.
وی با بیان اینکه این موضوع به خوبی نشان داد که ظرفیت بانکداری الکترونیکی در استان یزد بالا است افزود: این اتفاق رخ داد و نهایتا تا پایان سال، همکاران ما در شبکه بانکی کار مردم را انجام دادند.
رئیس شورای هماهنگی بانک های استان یزد گفت: روزهای نخست این اقدام برخی اعتراض هایی صورت می گرفت ولی نهایتا مردم متوجه شدند که باید این اتفاق رخ می داد و به حمدالله اثرات چنین اقدام هایی را امروز در سطح استان یزد با کم شدن آمار کرونا مشاهده می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار