کنعانی‌زادگان: می‌خواهیم با قدرت چهارمین قهرمانی پیاپی جشن بگیریم

تهران (پانا) - مدافع ملی‌پوش پرسپولیس از انگیزه بالای بازیکنان این تیم برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
کنعانی‌زادگان: می‌خواهیم با قدرت چهارمین قهرمانی پیاپی جشن بگیریم

محمدحسین کنعانی زادگان در گفت و گو با ایرنا، در خصوص مصدومیت شدید محمد انصاری، وضعیت خصوصی سازی پرسپولیس، شرایط آمادگی این روزهای سرخپوشان و .. صحبت هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر میخوانید:

چند روز پیش محمد انصاری برای دومین بار رباط صلیبی پاره کرد و باید چندین ماه دور از میادین باشد، دقیقا مثل اتفاقی که برای تو رخ داد.

کاملا انصاری را درک می‌کنم چون خودم تجربه این مساله را داشتم. من در اوج فوتبالم و زمانی که در تیم ملی فیکس بودم و قبل از جام جهانی اینطور مصدوم شدم. واقعا شرایط سختی بود اما با لطف خدا با قدرت برگشتم چون به خودم و توانایی هایم ایمان داشتم و می‌دانستم برمی‌گردم. زمانی که برای بار دوم رباطم پاره شد فکر می‌کردم فوتبالم تمام شده اما خیلی قوی تر برگشتم.

با انصاری صحبت نکردی؟

اتفاقا با او حرف زدم و گفتم نگران نباشد چون می‌تواند دوباره برگردد. همه پرسپولیس پشت انصاری هستند و می‌خواهیم روحیه خود را حفظ کند. باشگاه هم باید در این شرایط قرارداد انصاری را تمدید کند تا او دیگر دغدغه ای نداشته باشد.

وضعیت آمادگی خودت و تیم بعد از شروع تمرینات چطور است؟

ما روز به روز آماده تر می شویم و هرچه بازی تدارکاتی انجام بدهیم برای ما بهتر است. می‌خواهیم با قدرت چهارمین قهرمانی پیاپی را باهم جشن بگیریم.

از آغاز تمرینات غیر از آن یکبار، بازهم از شما تست کرونا گرفته شد؟

نه همان یکبار بود که خوشبختانه مشکلی هم وجود نداشت.

در این مدت صحبت از خصوصی سازی پرسپولیس است و وزارت ورزش تلاش زیادی برای محقق شدن این موضوع کرده است. به نظرت خصوصی شدن پرسپولیس ایده خوبی است؟

من زیاد نمی‌توانم به صورت تخصصی در این مورد نظر بدهم اما قطعا خصوصی سازی می‌تواند باعث شود مشکلات مالی باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس حل شود و به پرسپولیس کمک کند. امیدوارم هر اتفاقی که رخ میدهد از لحاظ مالی به باشگاه کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار