کمک ۱۰۰ میلیاردی تهرانی‌ها به مراکز نیکوکاری در سال جاری

تهران (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان تهران از فعالیت ۳۳۴ مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و گفت مردم استان تهران از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۲ میلیارد و ۷۸۲ میلیون تومان به این مراکز کمک کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۱۰۰ میلیاردی تهرانی‌ها به مراکز نیکوکاری در سال جاری

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد، فرهنگ خیر، احسان و نوع دوستی را گسترش می دهند، ادامه داد: این مراکز توسط مردم اداره می‌شوند و به صورت محله محور با شناسایی خیران و نیازمندان هر محله از طریق خیران به نیازمندان کمک رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: کمکهای مردم نیک اندیش استان تهران به صورت نقد، کالا، خدمات و تخفیفات انجام می شود که از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۲ میلیارد و ۷۸۲ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری برای امور نیازمندان دریافت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۴ مرکز نیکوکاری در روستاهای استان تهران فعالیت دارند، گفت: هفت مرکز نیکوکاری نیر با مدیریت بانوان به نیازمندان خدمت ارائه می دهند.

پرپنچی گفت: مراکز نیکوکاری در زمینه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، تجهیزاتی، کمک هزینه خرید جهیزیه و مالی به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند.در مراکز نیکوکاری اطلاعات نیازمندان و نیکوکاران محرمانه هستند و کمک‌های جمع‌آوری شده دراین مراکز با حفظ عزت نفس و کرامت نیازمندان بدون بروکراسی اداری بین آنها توزیع می‌شود.

پرپنچی یادآور شد: با توجه به ظرفیتهای موجود استان تهران در نظر داریم تا پایان امسال تعداد این مراکز را به بیش از ۱۰۰۰ مرکز افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار