ریس فدراسیون تکواندو : شهیدان انقلاب اسلامی اسطوره های تاریخ ما هستند

شهرری(پانا)- مراسم یاد بود سپهبد شهید قاسم سیلمانی و شهید هم رزمش زمانی نیا در شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ریس فدراسیون تکواندو : شهیدان انقلاب اسلامی اسطوره های تاریخ ما هستند

مراسم یادبود شهید والامقام وحید زمانی‌نیا، ورزشکار رشته تکواندو و هم‌رزم سردار دلها شهید سپهبدقاسم سلیمانی که به فیض شهادت نائل شد، به همت فدراسیون تکواندو و همکاری سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و با حضور تعدادی از مسوولان و خانواده شهید زمانی‌نیا در سالن ورزشگاه شهیدمقدم شهرری برگزار شد.

این مراسم هم‌زمان با آغاز طرح کمک مومنانه خانواده بزرگ تکواندو با هدف توزیع اقلام معیشتی به نیازمندان همراه بود و پدر و همسر شهید وحید زمانی‌نیا، خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، فرماندار شهرری، سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع)، سردار آذرنوش رییس سازمان بسیج ورزشکاران، پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو، وحید عبداللهی مربی تیم ملی، آرش فرهادیان مدیر تیم‌های ملی تکواندو، حسینعلی نظری سرمربی تیم ملی پومسه، اصغر رحیمی، شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و ... حضور داشتند.

سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو، در سخنانی در این مراسم گفت: شهید عزیز ما و همه شهیدان انقلاب اسلامی اسطوره‌های تاریخ ما هستند که برای جوانان ما در این راه پر خطر و پر از چاه و تله به عنوان چراغ راه هستند تا راه برای جوانان گم نشود.

او افزود: شهید زمانی‌نیا چهره ویژه‌ای است و جایگاه بلند مرتبه‌ای دارد و می‌تواند به عنوان یک الگوی ارزشمند برای جوانان ما باشد ، از فرماندهی سپاه سیدالشهدا و همه مردم عزیز برای برگزاری این مراسم قدردانی می‌کنم.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار