بیش از ۹۵ درصد صنایع استان اردبیل کوچک و متوسط است

اردبیل(پانا)- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل اعلام کرد بیش از ۹۵ درصد واحد‌های صنعتی استان اردبیل کوچک و متوسط است.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۹۵ درصد صنایع استان اردبیل کوچک و متوسط است

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد از واحد‌های صنعتی استان، واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط هستند گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان یک سازمان توسعه‌ای متولی اصلی راهبری و نظارت بر واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط است.

او با بیان اینکه در دوران تحریم، کارکرد و موفقیت صنایع کوچک نسبت به صنایع بزرگ بسیار بالاتر است، گفت: این صنایع با انعطاف پذیری می‌توانند اوضاع خود را با وضعیت جدید وفق داده و از مشکلات صنعت کشور بکاهند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تنها راهکار ممکن برای خروج از رکود و غلبه بر معضل بیکاری را حمایت از صنایع کوچک و متوسط دانست و ابراز کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری برای حمایت از تولید کالای داخلی و جهش تولید در سال جاری، بنگاه‌های کوچک و متوسط می‌توانند به سهولت، زمینه و فرصت تحقق خودکفائی کشور و توانمندی اقتصاد مقاومتی را فراهم آورند.

اهلی با اشاره به فعایت بیش از ۶۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان، از افزایش سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و اظهار داشت: با وجود مشکلات موجود در کشور، صنعت استان از رشد مطلوبی برخوردار بوده که با همراهی و پشتیبانی مقامات عالی استان، بخش صنعت نوپای استان در حال رشد و شکوفایی است.

او ابراز امیدواری کرد تا با تکمیل زیر ساخت‌ها و ایجاد بستر‌های مناسب‌تر شاهد حضور سرمایه گذاران بیشتری در سطح استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار