معابر حلقه دره بهسازی می شود

کرج (پانا) - رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از اجرای عملیات روکش آسفالت مکانیزه معابر حلقه دره (محل دفن پسماند) و جاده پیام در انتهای قزلحصار خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
معابر حلقه دره بهسازی می شود

به‌گزارش‌باشگاه‌خبرنگاران‌جوان، علیرضا عاقلی، رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با اشاره به دشواری اجرای این پروژه به دلیل شرایط جوی حلقه دره و اهمیت استفاده از فناوری های نوین جهت استحکام و تحکیم بستر در زیرسازی آسفالت گفت: عملیات روکش آسفالت مکانیزه در معابر حلقه دره با استفاده از تکنولوژی ژئو گرید اجرایی شده که باعث استحکام و کیفیت بالای آسفالت با توجه به تردد زیاد کامیون و وسایل نقلیه سنگین در این معابر می شود.

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج افزود: هدف از این عملیات تسهیل در تردد کامیون ها و وسایل نقلیه تخلیه زباله و همچنین اصلاح و ساماندهی آسفالت معابر حلقه دره است که این پروژه با صرف نزدیک به ۲هزار و ۴۷۰ تن اجرایی شده است.

عاقلی همچنین از اجرای آسفالت مکانیزه جاده پیام در انتهای قزلحصار (ورودی جاده حلقه دره) خبر داد و گفت: حدود ۱۷۰۰ تن آسفالت در این پروژه مورد نیاز خواهد بود که به دلیل تردد وسایل نقلیه سنگین نیاز است از ضخامت بیشتری برخوردار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار