مشاور رئیس در اجرای پروژه‌های تحولی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منصوب شد

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در ابلاغی «مشاور رئیس در اجرای پروژه‌های تحولی سازمان» را منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مشاور رئیس در اجرای پروژه‌های تحولی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حسن ملکی در ابلاغی سیدامیر رون را به عنوان«مشاور رئیس در اجرای پروژه‌های تحولی سازمان» منصوب کرد.

متن کامل این ابلاغ به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سیدامیر رون

با سلام و تحیت؛

اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در زیر نظام برنامه درسی و اجرای کامل برنامه درسی ملی از وظایف خطیری است که سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی عهده‌دار آن می‌باشد و این امر با طراحی و برنامه‌ریزی جامع، منسجم، دقیق و استفاده بهینه از منابع و مشارکت کلیه مخاطبان و مجریان سطح ملی تا مدرسه میسر می‌گردد.

اکنون که با یاری خداوند متعال و تلاش فکری مشترک مدیران و کارشناسان ارجمند، برنامه های مصوّب سازمان تدوین و به دفاتر مختلف سازمان ابلاغ شده است، جناب‌عالی را که از تعهد، شایستگی‌ و تجارب ارزشمندی برخوردارید به‌عنوان «مشاور خود در اجرای پروژه‌های تحولی سازمان» منصوب می‌نمایم.

بررسی و پیشنهاد چارچوب‌ها، راهکارها و زمینه‌های مورد نیاز همکاری، هماهنگی و هم‌افزایی بین فعالیت‌های کارگروه‌های راهبری و تدوین کلان پروژه‌ها و حضور فعال در جلسات آن از مهم‌ترین وظایفی است که انتظار می‌رود با حسن تدبیر جناب‌عالی انجام پذیرد.

امید است در پرتو الطاف الهی با مهندسی همزمان و بهره‌گیری جنابعالی از تمامی ظرفیت‌های موجود و مشارکت مسئولین ذیربط حوزه سازمان و فراسازمانی و تلاش متعهدانه مدیران و کارشناسان، به اجرای بهینه و کامل برنامه درسی ملی نائل گردیم.

توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار