نشست هم اندیشی مناطق نوزده گانه برای تولید محتوا در شبکه شاد

تهران (پانا) - نشست هم اندیشی مدیران سازمان دانش آموزی مناطق نوزده گانه شهر تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی و در دو نوبت زمانی با حضور عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران در محل سازمان دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی مناطق نوزده گانه برای تولید محتوا در شبکه شاد

عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت: تولید محتوا در این ایام ضرورت دارد و باید تلاش شود در بستر فراهم شده هر مجموعه ای کاری انجام می دهد و برای سازمان دانش آموزی هم بخش هایی مشخص شده که باید انجام شود.
وی افزود: تولید محتوا از اسفندماه شروع شد و فراز و نشیب های بسیاری طی شد. هرچه جلوتر می رویم قطعا کارها بهتر از قبل انجام می شود.
باستانی گفت: اکنون وارد فاز سوم تولید محتوا در سازمان دانش آموزی شهر تهران شدیم و شهر تهران پیشانی وزارتخانه است و کار باید بهتر انجام شود. تقسیم کار بین مناطق انجام شد و این جلسه توجیهی تقسیم کار تولید محتوا در میان مناطق نوزده گانه است.
باستانی با اشاره به اینکه مدیریت تولید محتوا برای شبکه شاد بر عهده کارگروه علمی پژوهشی سازمان دانش آموزی شهر تهران است، گفت: امسال با اضافه شدن این بخش به سازمان شهر تهران امیدوار هستیم زحمات همکاران در مناطق نوزده گانه بهتر از گذشته ثبت و ضبط شود و فعالیت های سازمان بیشتر به سمت علمی شدن و کیفی شدن پیش برود.
باستانی با اشاره به اینکه موضوع اوقات فراغت دانش آموزی پیش رو است گفت: مناطق نوزده گانه در این زمینه تا الان سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم برای موضوع اوقات فراغت هم همت کنند تا محتواهای کاربردی در شبکه شاد بدست دانش آموزان مان برسد.
وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی تنها بستر مطمئن آماده شده در حوزه آموزش و پرورش برای ارتباط با دانش آموزان، شبکه شاد است باید فعالیتهای عملی سابق خود را به این فضا منتقل کنیم.

در پایان هر دو جلسه مدیران مناطق نوزده گانه نظرات و سوالات خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار