صیدلو: ظرفیت‌های خوب شبکه شاد در آینده نزدیک برای همگان مشهود خواهد بود

تهران (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نشست کارشناسان مدارس استعدادهای درخشان شهرستان‌های استان تهران در سالن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: ظرفیت‌های خوب شبکه شاد در آینده نزدیک برای همگان مشهود خواهد بود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، محمد صیدلو گفت: دنیای فردای پیش‌روی ما که دچار کرونا شده‌است قطعا دچار تغییر خواهد بود، چگونه و چه میزانش مشخص نیست، اما آنچه مسلم است ایجاد ساز و کار جدید در مناسبات زندگی است و در این مسیر قطعا آن‌دسته از سازمان یا نهادهایی که متولی امور مردم هستند و خود را آماده پذیرش این تغییرات کرده‌اند می‌توانند خود را با شرایط جدید وفق بدهند.

او در ادامه با اشاره به اینکه نهادهایی که نتوانستند آمادگی رویارویی با تغییرات را داشته باشند، دچار غافلگیری شده و متضرر نیز شده‌اند اظهار کرد: در این مسیر آموزش و پرورش نیز با توجه به وظایفی که بر عهده دارد که همان انسان‌سازی برای آینده جهان است، نیازمند تغییر بوده و سعی نموده است از روش‌های جایگزین برای آموزش دانش‌آموزان بهره ببرد که بهترین مصداق این جایگزینی ایجاد شبکه تخصصی شاد است.

صیدلو گفت: آنچه مسلم است آن‌ است که کاربرد سلاح جدید آموزشی آموزش و پرورش باید روز‌به روز بیشتر شده تا جایی‌که بتواند جایگزین قدرتمند و مناسبی برای دیگر شبکه‌های اجتماعی شود و برای اهداف بلند مدت در شرایط فرا کرونایی هم از این ظرفیت ارزنده بهره‌مند شویم.

در ادامه این نشست نیز از امیر حسین شاهسوند دانش‌آموز آموزشگاه شهید ستاری ورامین که دارنده مدال طلای کشوری المپیاد در رشته زیست شناسی بود تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار