لزوم بهره‌گیری از تجارب مروجین معین در طرح یاوران تولید

تهران(پانا) - معاون امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی می‌گوید در طرح یاوران تولید می‌توانیم از تجارب قبلی در رابطه با مروجین معین استفاده کنیم.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
لزوم بهره‌گیری از تجارب مروجین معین در طرح یاوران تولید

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی،«علیمراد اکبری» در جلسه امضا تفاهم نامه با سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در رابطه با سامانه پیام رسان تاک(شبکه اجتماعی کشاورزی ایران) افزود: به تازگی با راه‌اندازی این سامانه مقرر شد این برنامه به سایت معاونت آب و خاک متصل و به صورت کشوری فرایند اطلاع‌رسانی را انجام دهد.

وی به طرح یاوران تولید اشاره کرد و اظهار کرد: در بازدیدهای مسوولان پهنه از مزارع و باغات، باید مدیران استانی در بخش آب و خاک هم حضور داشته باشند تا از نزدیک با مشکلات پهنه‌ها در این زمینه آشنا شده و موانع را مرتفع سازند.

اکبری با تاکید بر اهمیت مسائل زیست محیطی در بخش کشاورزی تصریح کرد: توجه به مسائل زیست محیطی و اجتماعی در راستای بهره‌وری و توسعه پایدار باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با حضور بهره‌برداران در برنامه تلویزیونی رویش خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم باید جهت حضور مدیران استانی و ستادی و همچنین بهره‌برداران بخش آب و خاک در برنامه رویش با رویکرد افزایش کیفیت در اجرای برنامه‌ها، انجام شود.

براساس این گزارش، سه تفاهم نامه همکاری بین سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و موسسه آموزش و ترویج با معاونت امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی امضا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار