رییس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

پوشش 29 هزار و 428 دانش آموز در مدارس هیات امنایی شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - نشست کارگروه کمیته کیفیت بخشی نظارت و توسعه مدارس هیات امنایی با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دیگر اعضا در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
پوشش 29 هزار و 428 دانش آموز در مدارس هیات امنایی شهرستان های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، اکبر قنبری، رییس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اهمیت و جایگاه مدارس هیات امنایی گفت: استقبال مردم و اولیای دانش آموزان از این مدارس، نشان دهنده موفقیت عملکرد آنان در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان است و از این رو می توان با یک ارزیابی دقیق و کارشناسانه در جهت توسعه آن و رفع ایرادهای وارد به آن تلاش کرد.

او با اشاره به اینکه در 15 منطقه از 21 منطقه شهرستان های استان تهران مدارس هیات امنایی مشغول به فعالیت هستند، اظهار کرد: 29 هزار و 428 دانش آموز در مدارس هیات امنایی شهرستان های استان تهران مشغول به تحصیل هستند که در صورت فراهم کردن زیرساخت های لازم می‌توان حجم بیشتری از دانش آموزان را در این مدارس تحت پوشش قرار داد.

قنبری تعداد مدارس هیات امنایی در سطح شهرستان های استان تهران را 78 مدرسه اعلام کرد و افزود: از این تعداد 38 مدرسه پسرانه و 40 مدرسه دخترانه به صورت هیات امنایی اداره می شوند که 25 مدرسه در مقطع ابتدایی و 53 مدرسه در مقاطع متوسطه اول و دوم مشغول به فعالیت هستند.

این مقام مسئول مهمترین ویژگی مدارس هیات امنایی را مشارکت اولیا و خانواده ها در اداره مدرسه دانست و تصریح کرد: هر چه مشارکت مردم در تصمیم گیری های مدرسه بیشتر باشد، تعامل خانواده و مدرسه را به همراه خواهد داشت که نتیجه آن تربیت دانش آموزانی سالم و آگاه در جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار