معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خبرداد:

جشن تکلیف 5355 هزار دانش آموز دختر مدارس استان سمنان برگزار شد

سمنان (پانا) - عرب خراسانی، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خبرداد جشن تکلیف 5355 هزار دانش آموز دختر مدارس استان سمنان، از طریق ارتباط زنده تلویزیونی در سالن شهید مطهری اداره کل برگزار شد و دانش آموزان دختر مدارس استان سمنان که به سن تکلیف رسیده بودند، طلیعه بندگی خود را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۱۰۸۸۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف 5355 هزار دانش آموز دختر مدارس استان سمنان برگزار شد

این مراسم به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از به راه انداختن اجتماعات جهت پیشگیری از انتشار ویروس و لزوم حفظ سلامتی دانش آموزان امسال به صورت غیر حضوری و از طریق ایجاد ارتباط زنده تلویزیونی با سالن شهید مطهری اداره کل و اجرای برنامه های متنوع برگزار شد.

در این مراسم کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از طریق ارتباط زنده تلفنی ضمن تبریک طلیعه بندگی به دانش آموزان گفت: در این شرایط متفاوت، دانش آموزان تجربه جدیدی را کسب می کنند تا احساس بسیار عالی و بندگی خداوند را به جا بیاورند. این یک جشن در طول زندگی بچه ها است و در تاریخ زندگی بچه ها خواهد ماند. ما و همه بچه ها خوشحالیم که الان می توانیم خدا را اطاعت کنیم و بنده شایسته او باشیم و هیچ افتخاری بالاتر از این نیست و آرزو می کنم که با انجام تکالیف خوبی که دانش آموزان انجام می دهند، چراغ زندگی و آخرت خود را روشن کنند.

در پایان از مدیر کل استان و معاونین اداره کل استان که این اقدام شایسته را انجام داده اند، قدردانی و تشکر کرد. ضمنا یادآوری می شود مراسم جشن تکلیف پسران در روز سه شنبه مورخ 20/3/99 ساعت 17 از طریق ارتباط زنده تلویزیونی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار