دوخت رایگان ۱۵۰۰ دست لباس کادر درمانی توسط بانوان شاهین‌دژی

ارومیه (پانا) - به گفته مسوول روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ، بانوان خیاط این شهرستان به صورت رایگان یک هزار و ۵۰۰ دست انواع لباس و محافظ دوخته و تحویل کادر درمانی بیمارستان شهید راثی دادند.

کد مطلب: ۱۰۸۸۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دوخت رایگان ۱۵۰۰ دست لباس کادر درمانی توسط بانوان شاهین‌دژی

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ، اسماعیل فرحناک افزود: سه نفر از بانوی خیاط اهل شاهین‌دژ برای کمک به کارکنان بخش درمان، این تعداد لباس محافظ، روپوش، کفش و ماسک را به صورت رایگان دوخته و تحویل مراکز درمانی درگیر ویروس کرونا دادند.

وی ادامه داد: هزینه دوخت این تعداد اقلام بهداشتی ۲۰۰ میلیون ریال بوده و توسط این سه بانوی خیّر تامین شده است.

مسوول روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در هفته‌های اخیر بیان کرد: شهروندان نباید در خصوص این بیماری سهل انگاری کنند و تا حد امکان باید دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک جدی گرفته شود.

وی اظهار کرد: موفقیت در مسیر مبارزه با کرونا و پیشگیری از شیوع بیشتر آن بدون همراهی مردم میسر نخواهد شد.

فرحناک گفت: شهروندان و خیّران همچنان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۶۶۸۳۵ به نام مجمع خیّرین سلامت واریز کنند.

شهرستان شاهین‌دژ با بیش از ۹۲ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان شهید راثی با ۸۶ تخت فعال تنها بیمارستان این شهرستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار