برگزاری دوره آموزشی ویژه فعالان گردشگری توسط جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزشی مبانی هتلداری و مدیریت هتل برای فعالان و کارکنان گردشگری آذربایجان شرقی در راستای دانش‌افزایی و توانمندسازی فعالان گردشگری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی ویژه فعالان گردشگری توسط جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

به گزارش اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده در مراسم آغاز به کار دوره آموزشی مبانی هتل داری و مدیریت هتل در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی استان، گفت: این دوره آموزشی به مدت چهار روز به صورت ۲۴ ساعته با هدف دانش ‌افزایی و توانمندسازی فعالان گردشگری در حوزه هتل داری و مدیریت اماکن پذیرایی توسط جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.
وی افزود: آموزش مبانی هتل داری و مدیریت هتل برای فعالان و کارکنان گردشگری آذربایجان شرقی در این دوره ها جزو رئوس اصلی است.
حمزه زاده افزود: با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی به‌ خصوص هتل ها، تا پایان این شرایط ویژه، دورهای آموزشی با هدف توانمندسازی و دانش‌افزایی برای فعالان و کارکنان حوزه گردشگری استان در حال برگزاری است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه گذر از شرایط بحرانی شیوه ویروس کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی میسر خواهد بود، اظهار کرد: بر این اساس میراث فرهنگی استان در تلاش است تا با آموزش‌های کاربردی و نظارت مستمر بر عملکرد واحدهای اقامتی و گردشگری در رعایت این پروتکل‌ها، اطمینان خاطر را برای گردشگران در سفر به آذربایجان شرقی فراهم کند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار