در جلسه ی ستاد شاهد آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مطرح شد؛

پاشایی: رفتار مبتنی بر نرمش قهرمانانه ؛تربیت صحیح و فرهنگ ایثار و شهادت، از شاخصه های مدارس شاهد است

تبریز(پانا) - جلسه ی ستاد شاهد آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با حضور مدیران کل دستگاه تعلیم و تربیت و بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریز در سالن کنفرانس تالار معلم با محوریت بررسی شیوه نامه ثبت نام مدارس شاهد برگزار شد

کد مطلب: ۱۰۸۸۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: رفتار مبتنی بر نرمش قهرمانانه ؛تربیت صحیح و فرهنگ ایثار و شهادت، از شاخصه های مدارس شاهد است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در این نشست ضمن تسلیت سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ١٥ خرداد، اظهار کرد: ما هرچه داریم از شهدای این انقلاب است و هدف هم خدمت رسانی ارزنده و در شأن این خانواده ها می باشد ،امید است که هدف و برنامه های ما هم در مسیر زندگی شهدا قرار بگیرد.

مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان با اشاره به نزدیکی ثبت نام مدارس شاهد بیان کرد: باید با رفتار مبتنی بر نرمش قهرمانه همراه با پاسخ های منطقی، ارام و راهنمایی های پدرانه ، وحدت رویه و همگرایی و استفاده از حداکثر ظرفیت جهت پاسخ گویی و خدمت رسانی در مدارس شاهد باشیم.

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و پروژه مهر؛ افزود: نیروی انسانی در خور و با کیفیت برای تمام مدارس علی الخصوص مدارس شاهد باید مد نظر تمام مدیران و عوامل مدارس باشد.

در ادامه پورحسن مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی ضمن تشکر از خدمات ارزنده و همکاری فیمابین این این دو نهاد ابراز داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریز با تمام توان در خدمت مدارس شاهد و فرهم سازی بسترهای مناسب در برنامه های مختلف است.

در ادامه جلسه ولی ا... جواهری با بیان اینکه ثبت نام مدارس برای پایه های مختلف در زمان های مختلف در سامانه سجا(SAJA.MEDU.IR) صورت می پذیرد؛ افزود: ثبت نام مدارس ابتدایی از اول خرداد تا 20خرداد ماه و مدارس دوره اول متوسطه از اول تیرماه تا 14 تیرماه و مدارس دوره دوم متوسطه از 5 تیرماه تا 21تیر ماه و میان پایه ها از اول مرداد تا 10 مرداد بصورت حضوری و با توجه به ظرفیت مدارس صورت خواهد گرفت.

در خاتمه لوح تقدیری به رسم یادبود به مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان توسط مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تقدیم شد و همچنین از خانم فریده جلالی به عنوان معلم نمونه مدارس شاهد استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار