جلسه تیم پژوهشی و تحقیقاتی مدل اجرایی کارآفرینی در هنرستان های گلستان برگزار شد

گلستان(پانا)- با هدف گسترش مفاهیم و مدلهای کارآفرینی درمدارس جلسه تیم پژوهشی و تحقیقاتی مدل اجرایی کارآفرینی در هنرستان های استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تیم پژوهشی و تحقیقاتی مدل اجرایی کارآفرینی در هنرستان های گلستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، جلسه تیم پژوهشی و تحقیقاتی مدل اجرایی کارآفرینی هنرستان ها در دفتر معاون آموزش متوسطه استان برگزار شد.

حاجیلری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: امروز نیاز آموزش وپرورش، جای دادن مفاهیم و مدلهای کارآفرینی در درس ملی از ضروریات اساسی است.

حاجیلری با بیان اینکه کارآفرینی در آموزش و پرورش استان درحوزه متوسطه کاملا آشنا و پررونق است گفت: خدا را شاکریم فرصتی به ‌آموزش و پرورش این استان داده شد تا سهمی در ارایه این مدل به وزارت آموزش و پرورش داشته باشیم.

در این جلسه هرکدام از اعضا به ارائه گزارش عملکرد فعالیت های محوله خود پرداختند و ماحصل پژوهش این تیم، بیش از ۱۰۰۰صفحه ترجمه و پژوهش بود که جهت بررسی مدل اجرایی کارآفرینی در هنرستانها صورت گرفت و تمامی پژوهش ها به دفتر فنی حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش ارسال شد.

در پایان این جلسه، در راستای حمایت از فعالیتهای کارآفرینی، از تیم محقق مدل اجرایی کارآفرینی که با ابلاغ رسمی مشغول به پژوهش بودند قدردانی و تشکر به‌عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار