نشست مدیر آموزش و پرورش منطقه 17 با تولیت حوزه علمیه سفیران حضرت ابوطالب    

تهران(پانا)- در راستای اجرای سیاست های ستاد همکاری حوزه علمیه وآموزش و پرورش، مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ نشست صمیمی با حوزه سفیران حضرت ابوطالب علیه السلام برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست مدیر آموزش و پرورش منطقه 17 با تولیت حوزه علمیه سفیران حضرت ابوطالب    

به گزارش خبر گزاری پانا، مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، در این جلسه ضمن مرور فعالیت های حوزه در مدارس در طول سال ها گذشته و اثرات مثبت آن بین دانش آموزان، به حضور کارشناسان دینی دارای تحصیلات حوزوی در کنار تیم های پرورشی تاکید کرد.
وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط موجود و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان ضروری است که تربیت دانش آموزان به صورت اصولی، زیربنایی و کارشناسی شده انجام پذیرد. که این مهم با حضور ارزشمند کارشناسان دینی و همکاری و همدلی با همکاران آموزش و پرورش محقق می‌شود، در این زمینه ما باید دنبال همدلی و همکاری صمیمانه همراه با تعامل دو طرفه باشیم تا سبب هم افزایی شود.
نیکبخت گفت: مدارس باید نماز اول وقت و جماعت را در راس فعالیت های خود قرار دهند تا بیش از پیش برکات این موضوع در مراحل مختلف زندگی افراد نمایان شود. از موضوعات دیگر در زمینه همکاری پاسخ دادن به شبهات است که نیازمند اطلاعات کافی و تخصصی است.
در پایان مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ افزود: باید در توانمندسازی همکاران حوزه پرورشی تلاش های بیشتری صورت گیرد تا با کمک این عزیزان به عنوان سرحلقه های اصلی پرورشی به امید خدا اتفاقات خوبی صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار