سیلوی 30هزار تنی غلات در بندر امیرآباد احداث می‌شود

ساری (پانا) - مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از انعقاد قرارداد ساخت سیلوی نگهداری غلات با ظرفیت ۳۰ هزار تن در این بندر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
سیلوی 30هزار تنی غلات در بندر امیرآباد احداث می‌شود

به گزارش روابط عمومی بندرامیرآباد، محمد علی اصل سعیدی‌پور در حاشیه برگزاری آیین امضاء انعقاد قرارداد سرمایه گذاری ۳۳۰ میلیارد ریالی در بندر امیرآباد گفت: شرکت غلات‌بان با انعقاد قراردادی به ارزش ۳۳۰ میلیارد ریال، سیلوی غلات با ظرفیت نگهداری ۳۰ هزار تن را در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد احداث خواهد کرد.

او با بیان اینکه قرارداد این سرمایه‌گذاری به صورت B.O.T و در زمینی به مساحت تقریبی۷ هزار متر مربع اجرا خواهد شد اظهار داشت با توجه به مفاد قرارداد ساخت این سیلو به مدت۲ سال به طول می انجامد.

مدیر بندر امیرآباد با اشاره به اینکه با بهره برداری از این پروژه برای ۱۲ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود خاطر نشان کرد سرمایه گذار در این قرارداد متعهد شده است سالانه بیش از ۲۱۰ هزار تن غلات در این سیلوها نگهداری شود.

اصل سعیدی‌پور گفت: در حال حاضر ظرفیت سیلوهای غلات منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد ۴۷۰ هزار تن است که از این میزان ۲۳۵ هزار تن به بهره برداری رسیده و ۲۳۵ هزار تن دیگر در حال ساخت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار