بازگرداندن دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش با آموزش الکترونیکی و از راه دور

تهران (پانا) - در راستای اجرای طرح پوشش تحصیلی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل از طریق آموزش الکترونیکی و از راه دور با عنوان  آشتی با آموزش (آبا) سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، تفاهم نامه همکاری با موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل (ع) منعقد کرد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بازگرداندن دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش با آموزش الکترونیکی و از راه دور

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، در راستای اجرای طرح پوشش تحصیلی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل از طریق آموزش الکترونیکی و از راه دور، جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با موسسه دارالاکرام حضرت ابولفضل (ع) با امضای مجتبی زینی وند رئیس سازمان و میراحمدی زاده مدیرعامل موسسه برگزار شد.

موضوع تفاهم نامه، همکاری در راستای اجرای مفاد طرح آشتی با آموزش (آبا) برای پوشش تحصیلی افراد لازم التعلیم بازمانده از تحصیل در دوره اول و دوم متوسطه و زمینه سازی ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و عندالزوم کمک به آموزش دانش‌آموزان مناطق کمتر توسعه یافته، روستایی، حاشیه شهرها، عشایر کوچ نشین و مناطق مرزی است.

در این تفاهم نامه آمده است که اجرای این طرح با استفاده از ظرفیت‌های نهادها و موسسات بومی و محلی از طریق مدارس آموزش از راه دور مجری با برگزاری کلاس‌ها به شیوه حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری با استفاده فن آوری‌های نوین و تجهیزات آموزش‌های الکترونیکی از قبیل: تلویزیون لب تاپ و تبلت و ... با قابلیت اجرای برنامه‌های اندروید در هرکلاس، برای دانش‌آموزان هدف خواهد بود و وظایف هر یک از طرفین نیز در آن آمده است.

این طرح به دو علتِ توجه به افزایش نرخ پوشش تحصیلی دانش‌آموزان و همچنین بهره گیری از فن آوری نوین با استفاده از سبقه آموزش‌های الکترونیکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار