قلعه‌نویی: ۱۵ سال است که حرف از مربی ایرانی می‌زنم و ۱۵ سال است دشمن دارم

تهران (پانا) - سرمربی سپاهان از اهالی فوتبال درخواست کرد که از دراگان اسکووچیچ برای موفقیت در تیم ملی حمایت کنند.

کد مطلب: ۱۰۸۸۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
قلعه‌نویی: ۱۵ سال است که حرف از مربی ایرانی می‌زنم و ۱۵ سال است دشمن دارم

امیر قلعه نویی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و درباره هزینه‌های سنگینی که مارک ویلتموس به فوتبال ایران تحمیل کرد گفت: متاسفانه برخی از خبرنگارنما‌ها و میکروفن به دست‌ها ۱۵ سال است که با من دشمن هستند، روزی که گفتم باید از مربیان ایرانی حمایت و به آن‌ها بهاء داده شود به برخی‌ها که ذینفع بودند برخورد!
وی افزود: این آقایان کجا هستند که درباره ویلتموس و قبل‌تر از آن صحبت کنند؟ مگر مربی ایرانی چه چیزی کمتر از خارجی‌ها دارد که این همه هزینه سنگین به فوتبال تحمیل می‌شود.
وی ادامه داد: وقتی به مربی ایرانی بها نمی‌دهیم خروجی اش همین می‌شود که شاهدیم، دیگر کار از کار گذشته و باید تاوان سنگینی بدهیم
وی در ادامه گفت: اسکوچیچ مربی بدی نیست، ولی در حال حاضر وظیفه ما این است که از سرمربی تیم ملی حمایت کنیم هرچند که باز هم معتقد هستم مربیان ایرانی کم از خارجی‌ها ندارند.
قلعه نویی درباره حضورش در جلسه نه به اعتیاد گفت: به هر حال همه ما روزشکاران و مربیان وظیفه داریم در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر پیشگام باشیم، امیدواریم هر کسی هر کاری می‌تواند انجام دهد تا این معضل بزرگ ریشه کن شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار