مهدی شیری: پوکر کنیم دست نیافتنی خواهیم شد؛ این افتخار لیاقت هواداران و بازیکنان است

تهران (پانا) - مدافع پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم در روزهای ابتدایی ازسرگیری تمرینات توضیح داد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مهدی شیری: پوکر کنیم دست نیافتنی خواهیم شد؛ این افتخار لیاقت هواداران و بازیکنان است

به گزارش رسانه رسمی پرسپولیس، مهدی شیری در خصوص به تعویق افتادن بازی‌های لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم فرصتی که برای آماده‌سازی تیم‌ها در نظر گرفته شده بود کافی بود و نمی‌دانم به چه دلیل ادامه بازی‌های لیگ برتر را به تعویق انداختند. ما فقط دوست داریم که بازی‌های لیگ برتر هر چه زودتر آغاز شود.

وی در مورد اینکه چقدر از نظر بدنی آماده آغاز بازی‌های لیگ برتر هستند افزود: به هر حال با توجه به تعطیلی بازی‌ها باید بگویم که بدن بازیکنان نسبت به روزهای اول تمرین خیلی شرایط بهتری دارد. خوشبختانه روز به روز بیشتر آماده می‌شویم و فکر می‌کنم تا آغاز بازی‌ها به آمادگی صد در صد برسیم.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه تیم به انسجام تاکتیکی مدنظر مربیان رسیده یا هنوز جای کار دارد عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس به بلوغ فکری رسیده‌اند و خیلی خوب در این چند سال با تفکرات مربیان هماهنگ بوده‌ایم. خوشبختانه با کادرفنی جدید هم خیلی زود اخت شدیم. به هر حال 75 روز بازی‌ها و تمرینات به دلیل ویروس کرونا تعطیل بوده و طبیعی است که نواقصی هم به وجود بیاید اما هفته به هفته بهتر خواهیم شد تا به تیم مدنظر کادرفنی و هواداران تبدیل شویم.

شیری درباره مصدومیت تلخ محمد انصاری و اینکه این بازیکن رباط صلیبی پاره کرده گفت: محمد واقعا پسر خوب و عاقلی است و امیدوارم بتواند با این مصدومیت تلخ کنار بیاید. او مطمئن باشد که همه مربیان، بازیکنان و هواداران پرسپولیس در کنار او خواهیم بود. به نظرم مصدومیت انصاری تلخ‎‌ترین اتفاقی بود که می‌توانست برای پرسپولیس در سال 99 رخ بدهد. از دست دادن یک بازیکن برای باشگاه و خود بازیکن مصدوم واقعا سخت است. امیدوارم او خیلی زود به شرایط خوبش برگردد چرا که همه ما منتظر محمد انصاری هستیم.

وی با بیان اینکه برای همه بازی‌ها انگیزه دارد در خصوص بازی با پیکان که تیم سابق او هم بوده خاطرنشان کرد: پیکان واقعا تیم خوب و قابل احترامی است و خود من و برخی از مربیان ما در این تیم حضور داشتند. از پیکان و نفراتش شناخت خیلی خوبی داریم. من هم برای همه بازی‌ها انگیزه خیلی زیادی دارد و امیدوارم بتوانم در همه بازی‌ها برای پرسپولیس بازیکن موثری باشم.

بازیکن شماره 17 پرسپولیس در خصوص اشتیاق هواداران و همه اعضای باشگاه برای رسیدن به پوکر قهرمانی و تاریخ‌سازی در فوتبال ایران تصریح کرد: شانس زیادی برای رسیدن به قهرمانی داریم اما این 10 امتیاز اختلاف واقعا گول زننده است. ما باید از 2 بازی اول خود 6 امتیاز را بگیریم تا راه کمی آسان شود. با حمایت هواداران و همدلی بازیکنان، رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست. ما اگر امسال پوکر قهرمانی کنیم واقعا دست نیافتنی خواهیم شد. امیدوارم به این اتفاق مهم دست پیدا کنیم چرا که این اقتخار لیاقت هواداران و بازیکنانی است که در این سال‌ها در کنار هم بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار