محمدی: سالن های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شد 

تهران (پانا) - حسن محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل شهر تهران، از بازگشایی سالن های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و اعلام کرد بازدید های دوره ای از فعالیت این سالن ها انجام می شود.

کد مطلب: ۱۰۸۸۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
محمدی: سالن های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شد 

محمدی در گفتگو با پانا، با اشاره به ارتباط خوب آموزش و پرورش شهر تهران و دانشگاه های علوم پزشکی گفت: با حضور معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق شهر تهران از همان ابتدا سعی کردیم پرداختی برای تامین اعتبار وسایل بهداشتی داشته باشیم و پیشگیری خیلی سریع و زود انجام شد و اخیرا اولین جلسه ستاد نظارت در دانشکده علوم پزشکی انجام و تامین اعتبار شد. همچنین در اسفندماه پوسترهایی تهیه و در همه مدارس نصب شد. دو دوره آموزشی برای همکاران داشتیم و شرایط را طوری رعایت کردیم تا سرمایه های ما با اطمینان خاطر به مدارس بروند.
محمدی درباره زمان بازگشایی سالن های ورزشی گفت: ما تابع ستاد ملی کرونا هستیم. با توجه به شرایط موجود ادارات کل ورزش جوانان استان ها به تبعیت از وزارت ورزش و جوانان اجازه بازگشایی اماکن ورزشی را ابلاغ کردند و ما هم پیرو آن دستور بازگشایی را دادیم و احتمالا از امروز شاهد بازگشایی اماکنی که قابلیت بازگشایی دارند خواهیم بود. البته شروع فعالیت باید در چارچوب پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا باشد که شامل غربالگیری ها و ثبت در سامانه سلامت برای عوامل اجرایی اماکن و کنترل ورود و خروج و رعایت بهداشت محیطی است.
وی افزود: کنترل اینکه ما وضعیت بهداشتی را رعایت می کنیم یا خیر با ناظرین شبکه بهداشت است که این مهم با شبکه بهداشت دانشکده علوم پزشکی است و انجام می شود. این اماکن کد رهگیری می گیرند، یعنی باید تمام موارد کنترل بهداشت اعم از ضد عفونی فضا و سایر نکات بهداشتی را در برنامه شان داشته باشند که از الزامات بازگشایی است. خانواده ها از این نظر می توانند مطمئن باشند.
محمدی با اطمینان بخشی به اولیای دانش آموزان گفت: ما همه تلاش مان را می کنیم تا تمام شرایطی که دستگاه متولی امر از جمله ستاد ملی کرونا و شبکه بهداشت علوم پزشکی تهران مشخص کرده اند رعایت شود و البته در این زمینه ناظرین داریم. هم اداره بهداشت و هم بهداشت محیط با دقت بیشتر و پر تعدادتر بازدیدهای دوره ای خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار