تعیین تکلیف ۸۰۰ تُن آزبست دپو شده در گمرک

تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به تعیین تکلیف ۸۰۰ تُن آزبست دپو شده در گمرک بر لزوم ارائه گزارش وضعیت ساماندهی سایت آرادکوه توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تعیین تکلیف ۸۰۰ تُن آزبست دپو شده در گمرک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد تقی زاده در چهل و نهمین جلسه کارگروه پسماند استان تهران با اشاره به مصوبات این جلسه اظهار کرد: ۸۰۰ تن آزبست های دپو شده در گمرک تعیین تکلیف می‌شود، بر این اساس طبق هماهنگی بین گمرک و سازمان اموال تملیکی تا دو ماه آینده این پسماندها که بیش از یک دهه مسئله جدی بود از آن محل حمل می شود.

وی ادامه داد: پاکسازی منطقه خلازیر توسط مجموعه قبلی انجام شود، همچنین گزارش پیشرفت کار سایت پسماند صنعتی توسط سازمان همیاری شهرداری ها ارائه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: در مورد طرح جامع پسماند شهر تهران مقرر شد شهرداری در جلسه آینده در مورد ساماندهی وضع موجود سایت آراد کوه و نقل و انتقال آن مباحثی را ارائه کنند. کمیته‌ای متشکل از دانشگاه‌های علوم پزشکی، شهرداری تهران، استانداری، محیط زیست و سازمان نظام پزشکی تشکیل شود تا در مورد پسماند ویژه خرد و پسماندهای درمانگاه ها، کلینیک ها و مطب ها ساماندهی شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران میزان تقاضای تقریبی پسماندهای صنعتی از سوی شهرک‌های صنعتی و صنایع مجوز دار تا جلسه آینده ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار