,استاندار خراسان شمالی:

واگذاری زمین با کاربری آموزشی ازسوی شهرداری ها برای ساخت مدارس مصوب شد

بجنورد (پانا) -,استاندار خراسان شمالی خطاب به شهرداران بجنورد، شیروان و اسفراین عنوان کرد واگذاری زمین با کاربری آموزشی از سوی شهرداری‌ها در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین به آموزش‌وپرورش برای ساخت مدارس غیردولتی مصوب شد اما تاکنون اقدام خاصی نشده است که نشان می‌دهد مدیران به این موضوع اعتقادی ندارند.

کد مطلب: ۱۰۸۸۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری زمین با کاربری آموزشی ازسوی شهرداری ها برای ساخت مدارس  مصوب شد

محمدعلی شجاعی صبح امروز در شورای آموزش‌وپرورش خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: قرار بود شهرداری‌ها زمین‌هایی با کاربری آموزشی را احصا کنند و در اختیار بخش خصوصی و آموزش‌وپرورش قرار دهند، اما اکنون در این جلسه کسی نمی‌داند حتی موضوع مصوبه چند ماه پیش چیست.

استاندار خراسان شمالی با انتقاد از شهردار و مدیرانی که به جلسه نمی‌آیند گفت: چه معنی دارد شهردار معاون خود را به جلسه می‌فرستد؟ از این به بعد شهردار و یا مدیران حق ندارند معاون خود را به جلسه بفرستند، مگر سطح جلسه پایین است که معاون را می‌فرستید؟

وی خطاب به اعضای شورای آموزش‌وپرورش بیان کرد: چرا مدارک موردنیاز را به جلسه نمی‌آورید و اینقدر ناآماده‌اید؟ شما آموزش‌وپرورشی هستید و باید جلسه را اداره کنید اما مانند دانش‌آموزی‌ هستیدکه در جلسه امتحان نشسته، اما چیزی بلد نیست.

شجاعی ادامه داد: اکنون برخی کارها در جلسه جلو رفت، اما شما قبل از این جلسه می‌توانستید کار را جلو ببرید، نیاز به اجازه سازمان ملل که نبود. بنابراین در جلسات کارشناسی این مسائل را مطرح کنید.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: در جلسه گذشته واگذاری زمین با کاربری آموزشی از سوی شهرداری‌ها در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین به آموزش‌وپرورش برای ساخت مدارس غیردولتی مصوب شد، اما تاکنون اقدام خاصی نشده است که نشان می‌دهد مدیران به این موضوع اعتقادی ندارند.

وی در پایان بیان کرد: سرمایه گذار به استان دیگری رفته و از مدیر مربوط پرسیدم چرا اینطور شده که جواب می‌دهد ملاحظه اجتماعی را رعایت کردیم، این ملاحظه است یا زورگویی؟ معنی کلمات را تغییر داده‌اید و جایی که باید با مردم ملاحظه اجتماعی داشته باشید ندارید.

حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان نیز در این جلسه اظهار کرد: اعلام و آشکار کردن یک پروژه قبل از آنکه مقدماتش فراهم و محکم شود موجب تخریب آن می شود.

وی با تاکید بر اینکه با آمادگی کامل به جلسات بیاید و آداب جلسات نهایی را با جلسات اولیه از یکدیگر تفکیک کنید، گفت: برای انجام مصوبات پیگیر باشید و جلسات مستمر بگذارید زیرا زمان موجب فراموشی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار