افزایش دما تا عصر سه‌شنبه در اردبیل

اردبیل (پانا)- مدیر کل هواشناسی اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی روند افزایشی دما را تا عصر سه‌شنبه در استان شاهد خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۰۸۸۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش دما تا عصر سه‌شنبه در اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی اردبیل ،سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز آسمان استان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش نسبی باد پیش‌بینی می‌شود و بیشینه دمای هوا به ۲۳ درجه می‌رسد.

او افزود: در اواخر وقت روز سه‌شنبه طبق نقشه‌های هواشناسی جو استان ناپایدار شده و ضمن افزایش پوشش ابر و کاهش نسبی دما در برخی از نواحی استان رگبار باران پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان تصریح کرد: همچنان در برخی نقاط استان رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی شده که توصیه می‌شود از صعود به قله سبلان و برپایی چادر در کنار رودها و مسیل‌ها اجتناب شود.

محمدی گفت: بعد از ظهر چهارشنبه رگبار و رعد و برق را در برخی نقاط استان نیز شاهد خواهیم بود که این وضعیت عصر جمعه هم آغاز و با کاهش محسوس دما همراه خواهد بود.

او اظهار کرد: روز پنجشنبه آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با افزایش نسبی دما و وزش باد پیش بینی می‌شود که این رویه تا بعد از ظهر جمعه ادامه داشته و عصر جمعه کاهش محسوس دما و بارش باران دور از انتظار نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار