جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛

پاشایی: پروژه مهر اولویت دارترین موضوع دستگاه تعلیم و تربیت است

تبریز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی در جلسه شورای معاونین بر اولویت پروژه مهر تاکید داشت و گفت: اقدامات پروژه مهر با زمان بندی، برنامه ریزی و موضوع بندی پیش برود.

کد مطلب: ۱۰۸۸۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: پروژه مهر اولویت دارترین موضوع دستگاه تعلیم و تربیت است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در جلسه ی شورای معاونین آموزش و پرورش استان در سالن کنفرانس تالار معلم تبریز مبنای فعالیت های آموزشی دستگاه تعلیم و تربیت را پروژه مهر عنوان کرد و گفت: امسال با وضعیت ایجاد شمدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی در جلسه شورای معاونین بر اولویت پروژه مهر تاکید داشت و گفت: اقدامات پروژه مهر با زمان بندی، برنامه ریزی و موضوع بندی پیش برود.ده پروژه مهر اولویت دارترین موضوع است و باید با زمانبندی، برنامه ریزی و موضوع بندی کارهای مربوطه را پیش برد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی یاداور شد: به تاکید وزیر محترم شبکه شاد دانش آموزی معیار و سنجشی برای نگاه، عملکرد و هماهنگی سیستم است و اقدامات باید با در نظر گرفتن این شبکه دانش آموزی صورت گیرد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: درهر ١٠سال آموزش و پرورش شاهد آغاز تحول جدید بوده و آخرین این مورد سند تحول بنیادین است که بسته های سفارشی تعریف شده وزارت در این موضوع به مرحله اجرایی رسیده است.

پاشایی تاکید کرد: ساماندهی نیروی انسانی مهمترین موضوعی است که باید در پروژه مهر به صورت ویژه پرداخت شود تا موارد دیگر دچار مشکل نشود.

وی با بیان اینکه بحث برگزاری امتحانات نباید نارسایی داشته باشد، تصریح کرد: اولیا در شرایط فعلی حساسیت بیشتری دارند و باید با دقت نارسایی ها قبل از بحران رفع شود.

داشتن دستاورد با شاخص های تعریف شده برای دستگاه تعلیم و تربیت

به گفته ی مدیرکل آموزش و پرورش استان، شاخص تحول در آموزش و پرورش معلم و محتوا است و در کنار این ها استانداردسازی و سنجش با معیارها بر عهده ی نظام ارزشیابی است که بعنوان قطب نمای دستگاه عمل می کند تا سیستم را سامان دهد.

در پایان این جلسه پاشایی بر نظم و انظباط روسا و کارشناسان یادآور شد و تاکید کرد: در سطح ستادی ورود به کارهای شخصی در ساعت اداری جایگاهی ندارد و باید با تمام توان و هماهنگی بیشتر در جهت ارتقای سیستم تلاش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار