حریف آسیایی پرسپولیس با کاپیتان منچستر قرارداد امضا می‌کند

تیم قطری که در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس همگروه شده است، قصد دارد با قراردادی گران قیمت هافبک بازیساز منچستر سیتی را به قطر بیاورد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
حریف آسیایی پرسپولیس با کاپیتان منچستر قرارداد امضا می‌کند

به گزارش Mirror ، دیوید سیلوا که از مدت‌ها پیش مشخص شده بود آخرین فصل حضور در منچسترسیتی را دنبال می‌کند، تابستان سال جاری با قراردادی گران قیمت راهی قطر خواهد شد.

این هافبک طراح اسپانیایی که با منچسترسیتی 10 قهرمانی بدست آورده است، با ترک ورزشگاه اتحاد راهی قطر می‌شود تا رسما بازیکن الدحیل قطر شده و برای صدرنشین لیگ ستارگان به میدان برود، اتفاقی که برای به وقوع پیوستن آن، نمایندگان الدحیل به مدیر برنامه سیلوا گفته است حاضر است بیشتر از تمام رقبا به سیلوا پول بدهد.

سیلوا که 34 سالگی را پشت سر می‌گذارد، پیشنهادهایی از اسپانیا و آمریکا دارد اما به نظر می‌رسد تصمیم نهایی خود را برای حضور در قطر گرفته است.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری جام جهانی 2022، قطری‌ها برای افزایش استانداردهای داخلی فوتبال خود قصد دارند هزینه بیشتری انجام دهند و در همین راستا حضور سیلوا می‌تواند گام دیگری برای فوتبال قطر باشد. الدحیل در همین فصل با ماریو مانژوکیچ مهاجم یوونتوس هم قرارداد بسته بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار