رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

دریافت وجه در زمان ثبت نام مدارس ممنوع است

بردخون(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اعلام کرد دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام مدارس ممنوع است.

کد مطلب: ۱۰۸۸۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دریافت وجه در زمان ثبت نام مدارس ممنوع است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی در نشست ستاد ثبت نام منطقه بردخون اظهار کرد: ثبت نام دانش آموزان در مدارس، دوره ای مهم و سرنوشت ساز برای فرزندان جامعه است تا فصلی از دانش آغاز شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: خانواده ها در این روزها تلاش می کنند برای ثبت نام فرزندان خود به مدارس مراجعه کنند و این زمینه مناسبی برای تحکیم پیوند و ارتباط اولیاء با مدیران و متولیان مدارس است.

وی اضافه کرد: برای رفاه حال مردم، تلاش شده برای ثبت نام دانش آموزان محدوده ای مشخص شود که این توافق در شهر از سال ها پیش آغاز شده و در روستاها نیز اگر بیش از یک مدرسه باشد چنین موضوعی مطرح است.

محمودی گفت: همه مدیران، کادر اداری و دست اندرکاران ثبت نام در مدارس بر اساس قانون فعالیت کنند و مطالبات و خواسته های اولیا را طبق قانون بررسی کنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: دریافت هر گونه وجه در زمان ثبت نام بجز پول بیمه و هزینه کتاب از دانش آموزان ممنوع و غیرقانونی است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز ویروس کرونا در جامعه شایع است، ضرورت دارد مدارس ضدعفونی و گندزدایی شوند و برای اجرای پروتکل های بهداشتی در زمان ثبت نام تلاش کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ادامه داد: مقررات ثبت نام ابلاغ شده که همه اعضای ستاد ثبت نام در مدارس و اداره باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند و ستاد نظارت نیز بر چگونگی انجام ثبت نام در مدارس نظارت بیشتری کند.

دبیر ستاد ثبت نام نیز گفت: اقدامات لازم برای تشکیل ستاد و انجام وظایف تعیین شده، صورت گرفته است و اعضای ستاد بر اساس بخشنامه ارسالی فعالیت خواهند کرد.

بهرام محمودی افزود: بازدید از مدارس، تشکیل ستادهای فرعی در مدارس، جلسه با مدیران مدارس شهر و روستاها و هم اندیشی پیرامون ثبت نام دانش آموزان در منطقه در راستای وظایف ستاد انجام می شود.

وی اضافه کرد: بخشنامه به مدارس ارسال شده و تلاش بر این است تا مشکلات به حداقل برسد و ضمن آگاهی سازی اولیاء، برای تعالی فعالیت ها و کسب نتیجه مطلوب عمل کنیم.

در ادامه، اعضای ستاد پیرامون وظایف محوله و چگونگی تعامل و هماهنگی در زمینه ثبت نام دانش آموزان مطالبی بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار