مدیر کل صداو سیما تاکید کرد:

اهمیت تعا مل صحیح و هم افزایی بین رسانه های ملی واستانی با آموزش و پرورش برای تعالی فرهنگ کشور

رشت (پانا) - مدیرکل صداوسیما گیلان بر اهمیت تعامل صحیح و هم‌افزایی بین رسانه های ملی واستانی بابزرگترین نهادتربیتی جوامع یعنی، آموزش‌وپرورش برای تعالی فرهنگ کشورتاکید کرد وگفت: تاهیئت اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان، آموزش‌وپرورش و سازمان دانش آموزی با تمامی ظرفیت‌های موجود وارد عمل شوند.

کد مطلب: ۱۰۸۸۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت تعا مل صحیح و هم افزایی بین رسانه های ملی واستانی با آموزش و پرورش برای تعالی فرهنگ کشور

در نشست صمیمی، مدیرکل صداوسیمای مرکزگیلان با رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان، دکتر باقر زاده با تأکید بر اهمیت تعامل صحیح و هم‌افزایی بین رسانه های ملی واستانی بابزرگترین نهادتربیتی جوامع، یعنی آموزش‌و پرورش برای تعالی فرهنگ کشور خاطرنشان کرد: در این زمینه لازم است تاهیئت اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان و آموزش‌وپرورش با تمامی ظرفیت‌های موجود وارد عمل شوند؛ چرا که توفیقات این هم‌افزایی، موجب توسعه زیرساخت های کشور می‌شود. بایدکاری کنیم که مدارس محیطی انقلابی واسلامی باشد.

محمدباقرباقرزاده در این دیدار به تلاش رسانه برای افزایش بهره‌وری نظام آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: رسانه ملی با موضوعات مختلفی در جامعه سروکار دارد اما پرداختن به موضوع آموزش‌وپ رورش که مسؤولیت تربیت و پرورش بخش بسیار مهمی از جامعه را بر عهده دارند از اولویت‌های رسانه ملی است.

ایشان افزودند، اگرمیخواهیم جوانان که موردخطاب مقام معظم رهبری دربیانیه گام دوم انقلاب نیز بودند، را درست تربیت کنیم وب ه سمت فرهنگ غنی اسلامی سوق دهیم، باید قدردان معلمان فرهیخته باشیم.

دکترحسن حبیبی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، اجرای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش را یکی از وظایف اصلی و مهم این دستگاه تربیتی عنوان کرد و گفت: وظیفه اصلی آموزش‌و پرورش، انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان کشور است و ما با توجه به شرایط سخت و پیچیده فرهنگی، کاری دشوار پیش رو داریم و به کمک رسانه نیازمندیم.

در ادامه، تعامل وبهره مندی ازتجارب ،وخاطرات ایثارگران وخانواده های شهداء درترویج فرهنگ شهادت طلبی و از نقش بی بدیل، معلمان عزیز دراین ایام شیوع بیماری کرونا قدردانی شد و گزارشی از تهیه مستند "مشق ایثار" به تلاش سازمان بسیج فرهنگیان با همکاری، اداره کل آموزش وپرورش و سازمان دانش آموزی ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار