بازدید مدیر کل اداره نوسازی تجهیز و توسعه مدارس خراسان رضوی از پروژه های آموزش و پرورش کلات نادر

کلات(پانا) - مدیر کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان خراسان رضوی در سفری یک روزه از پروژه های در حال ساخت آموزش و پرورش شهرستان کلات بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل اداره نوسازی تجهیز و توسعه مدارس خراسان رضوی از پروژه های آموزش و پرورش  کلات نادر

جاسم حسین پور مدیر کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس خراسان و ناظران پروژه های عمرانی، کارشناس بودجه این اداره کل به همراه رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات و بخشدار بخش زاوین، از پروژه های عمرانی و در حال ساخت این شهرستان بازدید کردند.

در ابتدای سفر از پروژه در حال ساخت آموزشگاه شش کلاسه روستای چهچه بازدید به عمل آورده و ضمن دادن قول مساعد جهت تخصیص کامل اعتبار مورد نیاز ساخت این پروژه بر تسریع روند اجرایی آن تاکید شد و بنا شد تا اول مهر سال ۹۸ این مکان به بهره برداری برسد.

در ادامه از پروژه یک کلاسه آموزشگاه عشایری سنگام علیا که در بهمن ماه سال ۹۹ به بهره برداری رسید و از محل کانکس آموزشگاه عشایری‌کالشور‌ بازدید شد و بعد از آن از پروژه شش کلاسه حضرت هاجر (ع) روستای چنار بازدید و تصمیمات لازم نیز در خصوص ادامه روند ساخت این پروژه اتخاد شد.

حسین‌پور در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان مرزی کلات از دو پروژه در حال ساخت پروین و شهید‌ دکتر ‌باهنر بازدید به عمل آورده و بنا شد پیگیری های لازم جهت تسریع در ساخت این دو پروژه صورت گیرد تا در موعد مقرر دانش آموزان عزیز شهرستان بتوانند از آن استفاده‌کنند.

رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش کلات در این جلسه پایانی و جمع‌بندی گفت: شهرستان کلات با توجه به اینکه خدمات زیادی در آن صورت گرفته است، ولی کم برخوردار است و باید بیشتر به آن توجه شود.

وی خواهان تسریع در امر پیگیری‌ ساخت پروژه‌های عمرانی این مدیریت شد و بیان کرد: امیدواریم با همت و همکاری شما عزیزان شاهد بهره برداری پروژه ها در موعد مقرر و حضور دانش آموزان عزیز این شهرستان در مدارس باشیم.

وی ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه ها و بیان دغدغه مندی های شهرستان به خرابی و آسیب دیدگی به برخی از مدارس توسط سیلاب های اخیر اشاره کرد و گفت: برای ساخت و تعمیر این خرابی ها که توسط سیلاب های بوجود آمده در بارندگی های شدید سال جاری شکل گرفته است، نیازمند همکاری این اداره کل هستیم.

در این جلسه مقرر شد علاوه بر تسریع در روند اجرای پروژه های در دست اقدام این مدیریت، در سال ۹۹ اولین پروژه جدید، اجرای عملیات ساخت آموزشگاه شش کلاسه صداقتیان‌لایین که از سال گذشته دارای ردیف اعتبار است، باشد و در صورت تامین اعتبار ۳۰ درصد اعتبار توسط خیر، طبق مذاکرات انجام شده مابقی اعتبارات تا تکمیل پروژه توسط اداره کل نوسازی برای احداث یک آموزشگاه شش کلاسه در روستای سررود تخصیص داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار