استاندار کرمانشاه:

ساخت باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه باید هر چه سریعتر شروع شود

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه تاکید کرد: تسریع در روند احداث پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه باید هر چه سریعتر شروع شود و پسندیده این استان نیست که ساخت موزه آن همچنان بلاتکیلف باشد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ساخت باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه باید هر چه سریعتر شروع شود

به گزارش اداره استانداری کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند امروز در جلسه بررسی پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه در طول هشت سال جنگ تحمیلی درگیری مستقیمی با جنگ داشت بطوریکه جنگ در این استان آغاز و در آن نیز خاتمه یافت، بر این اساس به هیچ عنوان پسندیده کرمانشاه نیست که ساخت باغ موزه آن همچنان بلاتکلیف باشد.

وی با تاکید بر پیگیری ویژه تمامی دستگاه های ذیربط برای تسهیل در روند ساخت پروژه باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه ادامه داد: با توجه به اینکه مکان اجرای این پروژه در ورودی شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده است، موقعیتی ویژه برای مسافرین جهت بازدید از رشادت ها و ایثارگری های مردم این استان ایجاد خواهد کرد.

بازوند تصریح کرد: استان کرمانشاه با توجه به ویژگی های خود در جنگ تحمیلی باید گام های بلندتری برای اجرای این پروژه بردارد.

وی ادامه داد: با ساخت این پروژه جوانان حال حاضر از رشادت های جوانان دوران دفاع مقدس بیش از پیش مطلع خواهند شد و این پروژه می تواند یکی از عوامل مهم توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی در پایان از دستگاه های متولی خواست برنامه زمانبندی اجرای این پروژه را با همکاری تمامی دستگاه های ذیربط در جلسه آینده گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار