ملکی: وضعیت پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هرچه زودتر باید تعیین تکلیف شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه مسأله پژوهش در نظام تعلیم و تربیت بسیار بااهمیت است، تاکید کرد وضعیت پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هرچه زودتر باید تعیین تکلیف شود.

کد مطلب: ۱۰۸۸۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ملکی: وضعیت پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هرچه زودتر باید تعیین تکلیف شود

به گزارش فارس، حسن ملکی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در خصوص وضعیت استقلال پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، عنوان کرد: بنده هم معتقدم این مسأله باید سریع تعیین تکلیف شود زیاد وضع موجود پژوهشگاه، وضع مناسبی نیست.

وی ادامه داد: پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در وضع فعلی از جایگاه سازمانی و ساختاری، وضع شفاف و امیدبخشی ندارد و باید مطابق نظر وزیر آموزش و پرورش مستقل شود؛ البته این مستقل شدن از گذشته‌ها گفته می‌شد اما عملیاتی نشده است و به نظر می‌آید این استقلال به صورتی جدی باید دنبال شود تا تحقق پیدا کند.

ملکی افزود: اگر این این کار انجام نشود، این ابهام تشکیلاتی همچنان باقی خواهند ماند و مسأله پژوهش که یک مسأله بسیار با اهمیت در نظام تعلیم و تربیت است، در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هرچه زودتر باید تعیین تکلیف شود، گفت: اگر بناست پژوهشگاه مستقل شود باید مستقل شود و اگر بنای دیگری قرار است، وزارتخانه داشته باشد باید عملیاتی شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد: وزیر آموزش و پرورش متمایل به استقلال پژوهشگاه هستند و دنبال می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار