کسب ۵مدال توسط تکواندوکاران گیلانی در مسابقات پومسه غیرحضوری کشور

رشت ( پانا) - تکواندوکاران گیلانی در مسابقات پومسه غیر حضوری کشور موفق به کسب پنج مدال و مقام شدند.

کد مطلب: ۱۰۸۸۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۵مدال توسط تکواندوکاران گیلانی در مسابقات پومسه غیرحضوری کشور

به گزارش ایرنا، رئیس هیات تکواندو استان گیلان گفت: با پایان یافتن داوری مرحله نهایی اولین دوره رقابت های پومسه غیرحضوری کشور جام بزرگ مهربانی، تکواندوکاران گیلانی توانستند دو مدال طلا و سه مدال برنز کسب کنند.

محسن سترگی افزود: با توجه به اعلام فدراسیون تکواندو در رده سنی ۵۱ الی ۶۰ سال ابراهیم خاوری دانشور تکواندوکار شایسته گیلانی مدال طلا و مقام قهرمانی این رده سنی را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: همچنین در پایان رقابت های پومسه رده سنی ۶۱ تا ۶۵ سال، محمد بابایی تکواندوکار و مربی باسابقه استان گیلان در این رده سنی، عنوان قهرمانی و مدال طلا را تصاحب کرد تا سهم گیلان در اولین دوره مسابقات پومسه غیرحضوری کشور به دو مدال طلا افزایش یابد.

وی بیان کرد: امیرعلی علیزاده در رده سنی ۱۲ الی ۱۴ سال، محمدحسین درفشی در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال و محمد علیزاده در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال دیگر تکواندوکاران استان گیلان هم مدال برنز و مقام سوم اولین دوره رقابت های پومسه غیرحضوری کشور را کسب نمودند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان اضافه کرد: اولین دوره رقابت های پومسه غیرحضوری کشور با عنوان جام بزرگ مهربانی با حضور ۸۰۰ ورزشکار در دو گروه مردان و زنان و ۱۱ رده سنی و رقابت‌های روسا، دبیران و نائب رییسان هیات های استانی برگزار شد.

سترگی خاطرنشان کرد: این مسابقات در راستای اجرای طرح پویش "دست‌هایی خدایی" برگزار گردید و قرار است تمامی درآمد حاصل از این رقابت‌ها صرف خانواده های تکواندوکاران آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا شود.

وی تصریح کرد: اولین دوره مسابقات پومسه تکواندو قهرمانی کشور در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی پیگیری شد که در رده کمربندی قرمز به بالا رده های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال به اجرای فرم پرداختند و در رده کمربندی زرد تا آبی شرکت کنندگان در رده های سنی کمتر از ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۴ سال رقابت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار