آیین احداث مدرسه خیری به همت خیر نیک اندیش "علی محمد اسماعیلی" در منطقه8

تهران (پانا) - عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در آیین احداث مدرسه خیرساز منطقه8، حل مشکل فضای آموزشی شهر تهران را نیازمند عزم ملی بیان کرد زیرا آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین احداث مدرسه خیری به همت خیر نیک اندیش "علی محمد اسماعیلی" در منطقه8

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران، آیین احداث مدرسه خیری به همت خیر نیک اندیش، علی محمد اسماعیلی در منطقه 8 آموزش و پرورش روز یکشنبه مورخ 18 خرداد 1399 باحضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، سیف، مشاور مدیرکل و رئیس اداره سلامت اداره کل شهر تهران، مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه8، قربانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، امیر آبادی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 8، زاهدی نماینده مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در منطقه 8، اعضای شورای معاونین منطقه و جمعی از خیرین مدرسه ساز منطقه 8 در دبستان راه حق برگزار شد.

علی محمد اسماعیلی، خیر مدرسه سازی است که ساخت مدرسه راه حق در منطقه ۸ را برعهده گرفته است و هدف از این اقدام مهم را شادی روح پدر خویش و آرامش خود و خانواده اش بیان کرد.

در ابتدای مراسم، مینو زمان مدیر منطقه 8، ضمن خیر مقدم به مدعوین و مهمانان، تشکر خود را از زحمات خیر نیک اندیش علی محمد اسماعیلی بیان داشت.

ایشان ضمن ابراز خرسندی، مدارس را بهشت خوانده و بیان کرد امروز کلنگ ساخت بهشتی دیگر در منطقه هشت به همت خیر مدرسه ساز علی محمد اسماعیلی زده خواهد شد.

وی مدرسه را بهشتی خواند که معلمان پای تخته سیاه نامه اعمال خود را سفید می کنند.

مینو زمان با بیان اینکه منطقه هشت به نام ثامن الائمه است و مدرسه راه حق هشتمین پروژه خیر ساز منطقه 8 خواهد بود این موضوع را از توفیقات حضرت حق دانست و عنوان کرد دانش آموزان مدرسه راه حق در پرتو تربیت و معارف الهی و دوستی اهل بیت (ع) با خوب درس خواندن قدردان لطف خدا و زحمات این خیر عزیر باشند.

در ادامه این مراسم فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، مدرسه سازی را ذخیره دنیا و آخرت دانست و گفت: حل مشکل فضای آموزشی شهر تهران نیازمند عزم ملی است و آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد بلکه نمایندگان و حتی دولت محترم باید به دنبال چاره ای باشند.

وی افزود: میانگین تراکم مدرسه درشهرتهران ۳۴تا ۳۳ نفر و میانگین کشوری ۲۴نفر است. درواقع شهر تهران بعد از سیستان و بلوچستان رتبه دوم را در کمبود فضای آموزشی داراست.

مدیر کل آموزش و پرورش تهران خاطر نشان کرد: حدود ۴۰تا۴۵ درصدازفضاهای آموزشی شهر تهران به همت خیرین مدرسه سازساخته میشود که همین جای قدردانی دارد.

فولادوند با گرامیداشت یاد محمدرضا حافظی، رئیس جامعه خیرین مدرسه ایران بیان داشت: وقف و خیرات از ثمرات بزرگی است که در جامعه اسلامی ما در راستای توسعه تعلیم و تربیت با آن روبرو هستیم اما همزمان با شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی و با تلاش خیرین و در راس آنها مرحوم حافظی، جریان بزرگی شکل گرفت که آموزش و پرورش را در طول سالهایی که گذشته است، متحول کرد.

در پایان این مراسم کلنگ ساخت مدرسه دخترانه راه حق توسط خیر نیک اندیش علی محمد اسماعیلی و عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و حاضرین در مراسم بر زمین زده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار