تاریخ ازسرگیری لیگ برتر تغییر کرد

تهران (پانا) - با اعلام سازمان لیگ، ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال برای آماده‌سازی بیشتر تیم‌ها و شرایط جسمانی بازیکنان، یک هفته به تاخیر افتاد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تاریخ ازسرگیری لیگ برتر تغییر کرد

به گزارش سایت سازمان لیگ، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به مدیران باشگاه‌ها و رؤسای هیئت‌های فوتبال لیگ برتری از افزایش زمان آماده‌سازی تیم‌ها برای از سرگیری رقابت‌های لیگ نوزدهم خبر داد.

در نامه بهاروند آمده است: نظر به برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با مسئولان مسابقات AFC و لیگ قهرمانان آسیا و با عنایت به موارد مطروحه در این جلسه، به اطلاع می‌رساند کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد دیدارهای باقیمانده مرحله مقدماتی و یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان را با تأخیر نسبت به برنامه قبلی برگزار کند.

به این ترتیب با توجه به فرصت ایجاد شده و به منظور افزایش زمان آماده‌سازی باشگاه‌ها و همچنین بهبود شرایط جسمانی بازیکنان که سرمایه‌های اصلی باشگاه‌ها و فوتبال ملی هستند، سازمان لیگ نیز دیدارهای باقیمانده لیگ نوزدهم را با یک هفته تأخیر نسبت به تاریخ قبلی پیش‌بینی شده، آغاز می‌کند. بنابراین دیدار معوقه فولاد خوزستان - استقلال چهارشنبه 4 تیر ماه برگزار می‌شود و سپس هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر از روز یکشنبه هشتم تیر ماه آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار