قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران:

آمادگی کامل اصناف برای تولید و تامین ماسک

واحدهای صنفی رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند

تهران (پانا) - رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر آمادگی اصناف جهت تداوم  کمک های اصناف به دولت برای تامین و تهیه ماسک و سایر اقلام مورد نیاز می‌گوید پیرو درخواست اخیر ریاست جمهوری مبنی بر تدوام مبارزه با شیوع ویروس کرونا، اصناف آمادگی خود را جهت تهیه و تامین ماسک، دستکش و سایر اقلام مورد نیاز در این خصوص اعلام می دارد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل اصناف برای تولید و تامین ماسک

به گزارش اتاق اصناف تهران،سید قاسم نوده‌فراهانی، ‌رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر آمادگی اصناف جهت تداوم کمک‌های اصناف به دولت برای تولید و تامین ماسک و سایر اقلام مورد نیاز گفت: پیرو درخواست اخیر ریاست جمهوری مبنی بر تدوام مبارزه با شیوع ویروس کرونا، اصناف آمادگی خود را جهت تهیه و تامین ماسک و سایر اقلام مورد نیاز به سرپرست وزارت صمت اعلام می‌دارد.

قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به برگزاری نشست با دکتر مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت گفت: در این جلسه با توجه به شرایط خاص کشور جهت مبارزه با شیوع بیماری کرونا اعلام کردیم که واحدهای تولیدی صنفی برای تولید و تامین اقلام مورد نیاز بویژه ماسک با تمام توان پای کار هستند.

رئیس اتاق اصناف تهران ضمن هشدار به تمامی واحدهای صنفی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی تدوین شده بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی برای حفظ سلامتی خود و جامعه ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا می‌باشند و باید کلیه موارد بهداشتی را جدی گرفته و نسبت به آن استمرار داشته باشند که در غیر این صورت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

فراهانی با تاکید بر اهمیت حفظ سلامتی و بهداشت جامعه به تشدید بازرسی‌ها از واحدهای صنفی اشاره کرده و افزود: به منظور تحقق این موضوع، بازرسی‌ها از واحدهای صنفی با قوت و توان بیشتری انجام می‌گیرد و واحدهای صنفی متخلف در صورت رعایت نکردن پلمب می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار