درمانگاه خیرساز سهل‌آباد بزودی افتتاح می‌شود

شیراز (پانا) - مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز از گشایش فاز نخست درمانگاه سهل‌آباد در پایان نیمه اول امسال که توسط خیرین از جمله مهرداد خائف و اعضا هیأت امنا درمانگاه حضرت ولیعصر(عج) در حال احداث است و مسجدالغدیر در بوستان دراک که به همت برادران نصیری بنا شده است خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
درمانگاه خیرساز سهل‌آباد بزودی افتتاح می‌شود

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین شیراز، سیدعبدالرضا دستغیب با تأکید بر اینکه پشتوانه ما خدا و دلگرمی ما مردم و خیرین هستند از بازگشایی سرای فرهنگ مهربانی که توسط حسین جوکار، نیکوکار شیرازی بازسازی شده است در آینده خبر داد و گفت: در کنار این پروژه، زمین خاکی فوتبال شهدای گمنام کوشک میدان نیز که توسط این خیر به سرانجام رسیده است به بهره‌برداری خواهد رسید.

دستغیب، آورده شهرداری در این زمینه را تأمین زمین دانست و افزود: با واگذاری این زمین‌ها به خیرین به همت آنان پروژه های متعددی ساخته شده است و پس از احداث عرصه و اعیان در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

او ساخت مجتمع ورزشی و فرهنگی ماهان را در منطقه کمتر برخوردار مهدی‌آباد به همت حسین جوکار خیر و نیکوکار شیرازی با هزینه‌ای به ارزش 5 میلیارد تومان با همکاری شهرداری شیراز و در زمینی به ارزش 15 میلیارد تومان را از جمله این طرح‌ها برشمرد.

حسین جوکار خیر و نیکوکار شیرازی که خود را متولد کتسبس یا همان مهدی‌آباد معرفی می‌کند هدف خود را انجام امور خیرخواهانه و شهرسازی در مناطق کمتر برخوردار برمی‌شمرد و می‌گوید: زادگاه من، مهدی‌آباد است و مایل هستم در این منطقه و در راستای رفاه و آرامش مردم و محرومیت‌زدایی، هر کار خیری انجام دهم.
این نیکوکار شیرازی با اشاره به وضعیت نامناسب و ناامن منطقه مهدی‌آباد گفت: در گذشته، کسی جرأت نداشت بعدازظهرها که هوا رو به تاریکی بود در این منطقه گذر کند و رسیدگی به مردم این منطقه پاسخ خود را داده است.

این خیّرنیکوکار معتقد است: وقتی خدمات به شهروندان گسترش می‌یابد دیگر دلیلی ندارد زندان‌ها را از مجرمین پر کنیم، چرا که گسترش خدمات قطعاً ناهنجاری‌ها و ناامنی‌ها را کمرنگ می‌کند.
او ادامه داد: در پی شیوع کرونا و تعطیلی مجتمع فرهنگی ورزشی ماهان، با وجود توقف فعالیت‌های ورزشی این مرکز، با همکاری خود مردم منطقه، بسیجیان و خانواده‌های محله، مجتمع ماهان را تبدیل به کارگاه تولید ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی و بسته‌بندی اقلام معیشتی برای توزیع رایگان بین نیازمندان منطقه کردیم.
شهردار منطقه 9 شیراز و عضو هیات هیئت امنا مجتمع ورزشی خیرساز ماهان نیز ادامه داد: اگر همت خیرین و نیکوکاران نبود، قطعاً در این منطقه با مشکل مواجه می‌شدیم.
میرزایی با اشاره به جمعیت حدود 30 هزار نفری منطقه 9 شیراز و نیاز شهروندان این منطقه به اماکن فرهنگی و ورزشی گفت: شهرداری بنا دارد 3800 متر زمین دیگر که در مجاورت مجتمع ورزشی خیرساز ماهان است برای احداث کتابخانه، استخر، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی و خوابگاه و سرای محله به آقای حسین جوکار واگذار کند تا ساخت آن را با اهداف خیرانه دنبال کند.

سیروس پاک‌فطرت، عضو هیأت امنا مجتمع ورزشی فرهنگی ماهان شیراز، ادامه داد: نمونه احداث مجتمع ورزشی و خیرسازماهان در منطقه کمتر برخوردار کتسبس مهدی‌آباد در کشور کم‌نظیر و شاید بی‌نظیر است.
او اهمیت ویژه این پروژه را تضمین کننده ایجاد حس امنیت و کمک به برقراری اعتماد و امنیت در منطقه یاد شده دانست و گفت: اعتماد و امنیت در منطقه مهدی‌آباد از حُسن اعتماد این مجموعه است.

به گفته مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز با آغاز به کار این مجمع از سال 94 تا پایان سال 98، خیرین و شهرداری شیراز در یک اقدام جهادی و مشارکتی پروژه‌های متعددی شامل مرکز اشتغالزایی، سراهای فرهنگ مهربانی، مراکز فرهنگی، ورزشی و سقاخانه اجرا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار