مجتبی ولی پوری سرپرست معاونت پرورشی شهر تهران شد

تهران (پانا) - عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران، با بازنشستگی عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران، مجتبی ولی پوری را به سمت سرپرستی معاونت پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مجتبی ولی پوری سرپرست معاونت پرورشی شهر تهران شد

عبدالرضا فولادوند در این جلسه گفت: آقای کریمی در طول ایامی که مسئولیت معاونت پرورشی را داشت، زحمات زیادی کشید و در مقایسه با سنوات گذشته، فعالیت های ارزشمندی را پیش برد بود.

وی همکاری خوبی با سازمان ها و نهادهای مختلف داشته است. حوزه معاونت پرورشی نقش روابط عمومی را در بدنه آموزش و پرورش دارد. کریمی ارتباط خوبی با سایر سازمان ها داشت و بسیاری از کارهای مشترک ما با سایر سازمان ها از طریق این حوزه انجام می شود.

وی افزود: ما یک نفر از همین حوزه را به عنوان سرپرست انتخاب کردیم و امیدوارم این همکاری و همدلی تداوم داشته باشد. ناگفته نماند که ولی پوری از جنس پرورشی بوده و در این حوزه فعالیت های ارزشمندی داشته است. امیدوارم با توجه به اینکه فصل پرکاری داریم بتوانیم با حضور ایشان روند پرفعالیت حوزه پرورشی، مجدانه ادامه یابد.

فولادوند گفت: امیدوارم این جابجایی باعث کم شدن برنامه ها نشود، زیرا حوزه پرورشی شهر تهران حساس است و این آرامش شهر تهران که منجر به فعالیت های اثرگذار زیادی شده است و باید باقی بماند و با رشد و تربیت آینده سازان این مملکت امیدوارم با همدلی این روال ادامه پیدا کند.

فولادوند در پایان به سه نکته مهم اشاره کرد و گفت: ارتباط مهم و تنگاتنگ با سایر نهادها از جمله ارتباط با سپاه، که همکار فرهنگی ماست باید دغدغه حوزه پرورشی باشد. همچنین پرورشی بنگاه احزاب نیست و نهاد مقدسی است. ما پیرو سیاست های آموزش و پرورش و مقام معظم رهبری هستیم و سلیقه شخصی نداریم. موضوع دیگر ارتباط تنگاتنگ با حوزه پرورشی وزارت آموزش و پرورش است. از زمانی که من به اداره کل آمدم این سه مورد و ارتباط خوب با حوزه پرورشی وزارتخانه را داشتم و برایم مهم است این مهم ادامه پیدا کند. ما مجری برنامه های ملی هم هستیم.

فولادوند با قدردانی از فعالیت های عبدالرسول کریمی گفت: پیش از این آقای کریمی در این حوزه سنگ تمام گذاشت و وی رزمنده ای بود که بسیار پیگیر بود. من تا امروز با بازنشستگی ایشان موافقت نکردم، اما ایشان متقاعد نشد و درنهایت از قطار خدمت پیاده شد. آنچه از کریمی در ذهن ما به یادگار گذاشته شد، راستی و صداقت و انگیزه و تلاش وی بود. امیدوارم هرکجا که هستند موفق باشند.

در ادامه نشست مجتبی ولی پوری با آرزوی عاقبت بخیری گفت: از زحمات آقای کریمی تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم از پس این مسئولیت بربیایم. ابتدا رضایت حضرت حق و بعد مجموعه اداره کل شهر تهران برای رسیدن به اهداف مهم این حوزه تلاش کنم. این جایگاه بزرگ است؛ زیرا انسان های فرهیخته ای در این حوزه حضور داشتند. در حوزه معاونت پرورشی همکاران زحمتکش و کار بلدی داریم و امیدوارم با همکاری و همیاری این عزیزان بتوانیم بیش از پیش جایگاه معاونت پرورشی را ارتقا دهیم. جایگاه پرورشی در مدارس و دانش آموزان و در دید اولیا اهمیت دارد.

ولی پوری گفت: امیدوارم همت کنیم تا دید اولیا به حوزه پرورشی تغییر کند و به این حوزه به عنوان مکمل دیده شود. اگر در مدرسه ای فعالیت پرورشی بخوبی انجام شود در پیشرفت آموزش و پرورش بسیار موثر است.

وی در انتها افزود: شهر تهران یکی از مهمترین ادارات کل کشور است و باید کارهای زیربنایی انجام شود و با برنامه ریزی دقیق حوزه پرورشی را برای دانش آموزان جا بیاندازیم. امیدوارم با همکاری دوستان از پس این مسئولیت بربیاییم و در این مسیر موفق باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار