افزایش تعداد شهرک های صنعتی غیردولتی اردبیل از ۲۶ به ۱۹۶ هکتار در دولت تدبیر و امید

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت تعداد شهرک های صنعتی غیردولتی اردبیل از یک شهرک به مساحت ۲۶ هکتار به ۶ شهرک به مساحت ۱۹۶ هکتار در دولت تدبیر و امید افزایش یافت.

کد مطلب: ۱۰۸۸۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش تعداد شهرک های صنعتی غیردولتی اردبیل از ۲۶ به ۱۹۶ هکتار در دولت تدبیر و امید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، ارژنگ عزیزی در جریان بازدید از شهرک صنعتی غیردولتی آرتا نمین سبز گفت: در راستای بهبود فضای کسب و کار در استان و به حداقل رساندن بروکراسی اداری مجوز این شهرک در سال گذشته در قالب پنجره واحد سرمایه گذاری در فاصله زمانی کمتر از یک هفته صادر شد.

او با اشاره به اینکه جواز تاسیس خط تولید کاغذ از سنگ و لوازم آشپزخانه برای فاز اول طرح با ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۱۸۰ نفر اشتغال با فاصله کمتر از دو روز داده شد افزود : عملیات اجرایی این دو طرح در مهرماه سال ۹۸ با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار، رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولین استانی و محلی آغاز شد که با توجه به پیشرف فیزیکی طرح و آماده بودن ماشین آلات پیش بینی می شود بدون دریافت هیچگونه تسهیلات بانکی تا اواخر تابستان امسال در فاصله زمانی کمتر از یک سال هر دو طرح به بهره‌برداری برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل افزود: علاوه بر این شهرک صنعتی که مساحت آن ۳۰ هکتار است، ۴ شهرک صنعتی غیردولتی دیگر تا پایان سال ۹۸ مجوز گرفته و فعال شده اند.

عزیزی ادامه داد: به این ترتیب تعداد شهرک های صنعتی غیردولتی در استان اردبیل در دولت تدبیر و امید از یک شهرک به مساحت ۲۶ هکتار به ۶ شهرک به مساحت ۱۹۶ هکتار افزایش پیدا کرده است.

او گفت: درخواست ۷ شهرک صنعتی غیردولتی دیگر به مساحت ۲۶۴ هکتار در دست بررسی است که در سال جاری نهایی شده و تعداد شهرک های صنعتی غیردولتی به ۱۵ شهرک در استان خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل اظهار کرد: توسعه شهرک های صنعتی غیردولتی در راستای بهبود فضای کسب و کار و برخورداری واحدهای تولیدی از مزایای شهرک های صنعتی به ویژه معافیت های مالیاتی بوده و تامین زیرساخت های موردنیاز نیز تا ابتدای شهرک ها در تعهد دولت است.

عزیزی از جدیت سرمایه گذار شهرک صنعتی غیردولتی آرتا نمین سبز در انجام به موقع تعهدات در این شرایط سخت قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار