ولی پوری: باید جایگاه پرورشی در مدارس ارتقا پیدا کند

تهران (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی اداره کل شهر تهران در نشستی با روسای ادارات اداره کل شهر تهران با قدردانی از زحمات عبدالرسول کریمی، معاون سابق پرورشی و فرهنگی شهر تهران از روسای ادارات خواست تا برای ارتقای بیشتر حوزه پرورشی شهر تهران مانند سابق همراهی و همدلی داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۸۸۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ولی پوری: باید جایگاه پرورشی در مدارس ارتقا پیدا کند

ولی پوری گفت:‌ امیدوارم خداوند بیش از آنچه وسع ماست بر گردن ما نگذارد و از خداوند می خواهم یاری کند تا در حد وسع و توان این تکلیف را انجام دهیم. مسئولیت معاونت پرورشی شهر تهران مسئولیت سنگینی است و قطعا در این حوزه هرکدام از روسای ادارات این حوزه این توانمندی را داشتند و اما تصمیم مدیرکل محترم شهر تهران این بود که قرعه با نام بنده باشد و امیدوارم با کمک شما روسای محترم ادارات حوزه پرورشی این مهم به‌خوبی انجام شود.
ولی پوری با اشاره به دغدغه هایش برای دانش آموزان گفت: من نگران وضعیت دانش آموزان هستم و امیدوارم به گونه ای عمل کنیم که نام نیکی از ما باقی بماند. ما باید با کمک هم نقشه راهی برای دانش آموزان شهر تهران داشته باشیم.
وی افزود: با این مشکلات و اختلاف طبقاتی که در شهر تهران است. بسیار باید تلاش کرد تا از پس این مسئولیت سنگین بربیاییم. باید به دنبال کارهای زیربنایی برای شهر تهران باشیم و برنامه ریزی کنیم تا معاونت پرورشی بیش از پیش ارتقا پیدا کند.
سرپرست معاونت پرورشی شهر تهران گفت: این جایگاه در مدارس باید ارتقا پیدا کند. اگر مدیر مدرسه اهمیت فعالیت پرورشی برایش جا بیافتد، قطعا مدرسه به این معاونت در مدرسه دید دیگری خواهد داشت. باید فعالیت های فوق برنامه و پرورشی پررنگ شود. در شعار این اهمیت را همه معترفند، اما متاسفانه در عمل هنوز به آن جایگاه نرسیده ایم.
در پایان هرکدام از روسای ادارات حوزه پرورشی شهر تهران ضمن تبریک به مجتبی ولی پوری با گرامی داشت خاطرات عبدالرسول کریمی برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار