مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

باید دانش آموزان را به تحرک، پویایی و تغذیه سالم تشویق کنیم

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در نشست کارگروه تدوین محتوا در زمینه تدوین سبک زندگی سالم گفت کم تحرکی در دانش‌آموزان آسیب‌های جدی در آینده به همراه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۰۸۸۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
باید دانش آموزان را به تحرک، پویایی و تغذیه سالم تشویق کنیم

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به این‌که مدرسه محل شادی و نشاط دانش‌آموزان است، گفت: تربیت‌بدنی نقش بسزایی در نشاط دانش‌آموزان و تعلیم و تربیت آنان دارد و از این رو باید به شکل جدی‌تری به آن پرداخته شود.

او با تاکید بر اینکه فعالیت ورزشی و رفتار بدنی تبدیل به رفتارهای جدید در دانش‌آموزان می‌شود و این تغییرات در زندگی و آینده آنها تاثیر‌گذار خواهد بود، اظهار کرد: باید سبک زندگی سالم را به فرزندان آموزش دهیم و آنها را در مسیر سبز سلامت هدایت کنیم.

صیدلو، نقش اولیا و خانواده را در بسترسازی ذهنی دانش‌آموزان بسیار موثر دانست و افزود: اگر این بسترسازی از محیط خانواده آغاز شود قطعا در مدرسه به بلوغ و تکامل لازم می‌رسد.

این نشست با حضور جعفری مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی وزارت آموزش و پرورش، محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، الهه حسن‌پور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، نمایندگان وزارت بهداشت، دانشگاههای علوم پزشکی و روسای ادارات حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار