به منظور اجرای کامل فاصله‌گذاری اجتماعی صورت گرفت؛

افزایش حوزه های امتحانی قزوین از ۶۷ حوزه به ۱۱۳ حوزه

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد به منظور اجرای کامل فاصله‌گذاری اجتماعی حوزه امتحانی دانش آموزان از ۶۷ حوزه به ۱۱۳ حوزه افزایش یافت.

کد مطلب: ۱۰۸۸۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش حوزه های امتحانی قزوین از ۶۷ حوزه به ۱۱۳ حوزه

جلسه هماهنگی و تمهید مقدمات برگزاری امتحانات نهایی خرداد ۹۹ با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و روسای حوزه های تصحیح نواحی و مناطق برگزار شد.

حسنعلی اصغری در این جلسه با اشاره به حساسیت برگزاری امتحانات به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: حوزه های امتحانی باید کلیه پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش، نحوه چیدمان صندلی ها را مدنظر قرار دهند تا دانش آموزان و خانواده ها دغدغه و نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن تشریح قوانین تصحیح اوراق امتحانات نهایی، تاکید کرد: انتظار می رود معلمان، مدیران مدارس و دیگر مسئولان، نهایت دقت را در محرمانه نگه داشتن اسناد مخصوصاً اوراق امتحانی و لیست نمرات و عدم تغییر آنها داشته باشند تا مشکلی ایجاد نشود.

وی با اشاره به نگرانی والدین از سلامت دانش آموزان در برابر ویروس کرونا، گفت: به منظور اجرای کامل فاصله‌گذاری اجتماعی حوزه امتحانی دانش آموزان از ۶۷ حوزه به ۱۱۳ حوزه افزایش یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار