بهره‌مندی ۱۷۰ دانش‌آموز نیازمند محمودآباد از کمک‌های معیشتی

محمودآباد (پانا) - ‍ رئیس آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد اعلام کرد که۱۷۰ دانش آموز نیازمند، تحت پوشش کمک های معیشتی قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۰۸۸۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی ۱۷۰ دانش‌آموز نیازمند محمودآباد از کمک‌های معیشتی

مرتضی نصری به پانا گفت: «آموزش و پرورش در تلاش است که بتواند از همه پتانسیل و ظرفیت ها در جهت ارتقای مسائل آموزشی و پرورشی استفاده کند تا بتواند از نخبگان فرهنگی و غیر فرهنگی بهره‌مند شود.»

او افزود: «در طول سه ماه گذشته،۲۰۶ تن کاشی و سرامیک را از خیرین دریافت کرده و توانستیم به بهبودی ۴۰ مدرسه فرسوده این شهرستان بپردازیم.»

رئیس آموزش و پرورش بیان کرد: «خداوند را شاکریم که این توفیق بزرگ را نصیبمان کرده تا بتوانیم در کنار آموزش، در جهت برطرف نمودن مشکلات مالی خانواده ها قدم های موثری برداریم.»

مرتضی نصری اعلام کرد که در طی روزهای اخیر، با کمک و همت خیرین بزرگوار، توانستیم ۱۷۰ دانش آموز را مشمول طرح تامین امکانات و سبد کالای معیشتی قرار دهیم.

به گفته او هفتاد میلیون ریال صرف تمامی این کمک های معیشتی شده است که ارزش هر یک از این سبد کالا، ۴۰۰ هزار تومان است و امیدواریم تا ۱۰ روز آینده، این بسته ها به خانواده ها تحویل داده شود.

نصری همچنین به آغاز امتحانات نهایی پایه دوازدهم اشاره کرد و گفت: «صبح امروز، ۳۶۰ دانش آموز محمودآبادی، در امتحانات نهایی پایه دوازدهم شرکت کردند.»

به گفته او این امتحانات در ۵ حوزه انتخابی و با نظارت کامل مدیران و منشی های حوزه کنترل و برگزار شده است.

دانش‌آموز خبرنگار: سارا اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار