مدیر آموزش و پرورش دشتستان خبر داد؛

برگزاری امتحانات نهایی با رعایت پروتکل های بهداشتی

دشتستان(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سمت وزارت بهداشت و آموزش و پرورش در حوزه های امتحانی، امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت حضوری در حال برگزاری است .

کد مطلب: ۱۰۸۸۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری امتحانات نهایی با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، سهراب باقری صبح امروز در بازدید از حوزه های برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم به همراه مسئولان و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد : در اجرای پروتکل های بهداشتی ویژه امتحانات نهایی، مقدمات لازم پیش بینی و فراهم شده است.

وی گفت: اقلام بهداشتی مورد نیاز شامل ماسک، صابون مایع، اسپری الکل و دستکش جهت استفاده در حوزه های امتحانی تهیه و در اختیار مسئولان حوزه های امتحانی قرار گرفت.

باقری افزود: جهت نظارت بر امور بهداشتی حوزه های امتحانی در هر حوزه یک کارشناس شبکه بهداشت به عنوان مراقب سلامت حضور دارد و فرآیند تب سنجی دانش آموزان را قبل از ورود به حوزه های امتحانی انجام می دهد.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان تاکید داشت: رعایت فاصله گذاری در هنگام ورود به حوزه های امتحانی، رعایت فاصله 2 متری بین صندلی امتحانی، استفاده از لوازم التحریر شخصی، ضد عفونی و شستشوی دستها قبل از ورود به حوزه های امتحانی و عدم تجمع همکاران در دفتر مدرسه، اتاق تکثیر از جمله مواردی است که رعایت آنها بسیار الزامی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه خانواده ها نیز باید نظارت ویژه ای بر روی رعایت موارد بهداشتی از طرف فرزندانشان داشته باشند تصریح کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی، امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت حضوری در حال برگزاری است.

گفتنی است در بازدید امروز از حوزه های امتحانات نهایی پایه دوازدهم، رئیس اداره ارزیابی و عملکرد و رئیس اداره آموزش متوسطه 2 اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار